Inlägg från: knaappeen |Visa alla inlägg
  • knaappeen

Junibebisar 2016

JaninaH skrev 2015-10-13 19:28:24 följande:

jag vet EXAKT när bebisen blev till.. när jag hade äl. hade bara sex 1 gång den veckan och poff.. så jag är i vecka 6, 5+0 :) så hoppas jag får ett vul nästa vecka!

Hjärtat börjar slå ungefär 22-23 dagar efter befruktning så oftast i mitten av v 6. Runt 5+3-5+5.

Jag ska göra VUL imorgon o läkaren sa att jag inte ska hoppas på för mkt då det inte är helt säkert att man kan se hjärtat så tidigt. Speciellt inte om ägget blev befruktat några dagar efter ÄL o man är lite kortare gången än man tror.

Hållee dock tummarna att vi båda får se hjärta slå!

Jag kmr vara i 5+6 imorn
    MA första grav med första barnet i v 12(nov) Nya tag nu minbebis.com/blogg/knappen/
  • knaappeen
    OliviaO skrev 2015-10-13 22:18:51 följande:

Första barnet, Västerås, 23 år. Bf 21 juni :)

Välkommen!

Kul med en till från Västerås i typ samma ålder
    MA första grav med första barnet i v 12(nov) Nya tag nu minbebis.com/blogg/knappen/
  • knaappeen
    elinlinnea skrev 2015-10-14 00:44:04 följande:

Hejhopp! 

Plussade för ett litet tag sen, enligt egna beräkningar är jag i v6. (5+5)

Hade varit kul att följas åt under tidens gång, försökt hitta någon sida för junimammor16 på facebook men inte lyckats hitta någon. 

Känner ni till någon? 

Grattis till alla pluss! 

Välkommen och Grattis!

Jag har startat en fb sida för oss som ska ha i juni.

Pma mig om du vill gå med
  • knaappeen
    grodan999 skrev 2015-10-16 10:24:45 följande:

Ja värdelös hantering här i Västerås. 1177 var riktigt sämst också som bad mig förklara hur mkt blod det kommit och om jag var yr, på en skala 1-10 hur ont det gör osv. Vem har tid och lust att svara på sånt nät man panikgråter och blodet rinner :(

Jag vet att missfall är vanligt men bara för det ska man inte behöva nonchaleras :/

Får tänka positivt att allt har en mening helt enkelt...

Åhh så tråkigt! Dem är värdelösa här i Västerås. Minns mitt förra MA... Vidrigt hur de var ignorant o kalla.
  • knaappeen
    Grus grus skrev 2015-10-21 22:02:29 följande:

Ja jag har hypotyreos så känner igen mig även där. Troligtvis det som orsakat mina två mf. Denna gången har de stenkoll på mig redan från början så hoppas på en bättre utgång denna gång.

Har också hypo och tror det är orsaken till.mina mf/ma. Självmedicinerat mig själv så ligger väldigt lågt nu, äntligen! Höjde 25 mer än läkaren ordinerade och hux flux kom en graviditet
  • knaappeen

Välkomna och Grattis alla nya i tråden!

Tänkte bara slänga in en påminnelse om FB-gruppen. Vill ni gå med så skriv ett pm till mig där det står att ni vill gå med Junibebisar 2016 gruppen

• knaappeen
    Tiana skrev 2015-10-28 08:19:53 följande:

I morse var det min tur att bli orolig. Har mindre symptom idag (och ja, jag vet att det varierar) och har även sovit nästan bra i natt utan att behöva gå upp och äta något. Vaknat till och från bara. 

Men jag har lugnat mig, och skulle oron komma tillbaka har jag hälsosamtal är inbokat imorgon.med bm. 

Tänk om man kunde koppla bort tankarna...

Hade lika gärna kunnat vara jag som skrev det där! Kände EXAKT samma sak imorse men det är ju rätt vanligt att symtomen ändras hit o dit.
  • knaappeen

För er som är trötta på denna tråd, för det är jag med, så har vi en FB tråd helt utan negativ energi där vi kan fortsätta följa varandra och stötta. Och där är det 100% enklare att resa bort allt negativt!!

Skriv till mig , Grus grus, Ramiz. Mfl som är med i gruppen så lägger vi till er!!

• knaappeen
    Strömseng skrev 2015-11-08 06:13:26 följande:

Har det startats nån grupp på fb? Tänkte om man kunde hoppa in där med isf ????

Jadå skriv till mig så fixar vi det
  • knaappeen
    Eleshu skrev 2015-12-03 09:05:50 följande:

Hej på er alla. 10+6 idag! Jag vill gå i i facebook gruppen vem ska kag skriva till?

Hej! Skriv till mig så fixar vi det-
Svar på tråden Junibebisar 2016