Junibebisar 2016
Lycka till :)
Vilken tråkig start att läsa här inne idag. Kom igen nu tjejer vi ska väl ha kul ihop? Inte hacka på varandra.
Sen kan jag spontant känna att oron tagit över tråden och det pratats mest om missfall? Oron är naturlig men det är väl ändå barn vi väntar?!?!
Nån annan som tränar (och vill fortsätta träna) mycket? Innan graviditeten sprang jag 30-40 km i veckan, men pga skada ungefär samtidigt som jag blev gravid höll jag upp i ett par veckor. Nu har jag börjat springa igen, men inte de distanserna... Går på spinning (1-2 gånger i veckan), random pass på friskis 1 gång i veckan, styrketräning 1 gång i veckan och så löpning när jag känner för det och innan styrketräning.. Det blir 5-7 km per löptillfälle. Jag springer milen under en timme på lopp.
Detta är min första graviditet, är det någon som varit gravid tidigare och tränat på de här nivåerna? Hur länge kunde ni fortsätta i samma takt?
[quote=75938153][quote-nick]2013januari skrev 2015-10-30 07:58:55 följande:[/quote-nick]
Varför skulle det inte va ok? Bättre de som inte kan läsa allt söker sig någonstans där de kan älta sin oro istället? Här skulle man väl få skriva vad man vill? Förstår inte? Varför ta en eventuell artikel så allvarligt?
[/
Inlägget var till Elliot94
Tack för förståelsen tjejer...lämnar nog snart för känner mig inte förstådd som jag trodde jag var. Hur jag ska fixa vara människa idag när jag bara gråter vet jag inte.
[quote=75938214][quote-nick]2013januari skrev 2015-10-30 08:15:19 följande:[/quote-nick]
??? Gråter för vad? Hur hanterar du situationer i vardagen om du inte kan diskutera i ett forum?!?
[/
Att förlora ytterligare en graviditet. Jag brukar inte vara på olika forum men kände att jag behövde det nu om inte sambon ska bli helt tokig på mig och jag inte vill outa en graviditet jag känner mig osäker på.
2013 Januari nu hänger jag inte med i ditt resonemang och hur du ens kan tro att jag gråter av en studie. Har min historia om mf/ ma och min kamp om ett barn undgått dig och min oro för att åter igen få mf/ ma då jag fortfarande inte känner mig ens ett litet uns av något som helst graviditetssymtom. Tack, men mitt psyke är annars rätt så stabilt tycker det säger mer om personen som uttrycker personliga tankar om någons psykiska status inte kanske själv är så stabil. Detta uttalande var verkligen droppen!