Junibebisar 2016
Men det finns ju tester som inte har någon som helst risk för missfall...? Så att inte göra tester för missfallsrisken är tokigt att säga. Att låta bli av andra orsaker förstår jag däremot :)
Men det finns ju tester som inte har någon som helst risk för missfall...? Så att inte göra tester för missfallsrisken är tokigt att säga. Att låta bli av andra orsaker förstår jag däremot :)
Hej allihopa! Vecka 8 (7+5 idag). Trött, illamående fortfarande och ömma bröst. Jag har svårt att skaka av mig den hemska drömmen som jag hade i natt. Drömde att jag fick missfall igen..
vul avklarat idag! 14,2 mm och ett litet hjärta som tickade på som bara den :) äntligen känns det på riktigt och inte som att jag bara hittat på det här! Blev framflyttad en dag så 7+5 idag :)
Lille plutten som förra måndagen skrämde slag på mig. Va då en hel vecka mindre än min uträkning idag 9 dagar senare en liten plutt på 11mm nästan ifatt min egna uträkning.
7+3 så mitt tips GÅ ALDRIG på tidiga VUL. Inte värt oron!
2013 januari- eller hur! Nu blev vi ju iaf flyttade åt "rätt" håll, hoppas att den trenden fortsätter :)
Mopstops- vi fick göra det pga tidigare MF/MA, det är inte rutin här heller. Men förstår att du vill göra det, allting känns så mycket verkligare när man sett pyret!
Fått flytningar och lite rosa/orange idag. Känns jobbigt. Har inte ont eller så och det är inget klart blod men det känns ändå väldigt jobbigt! Är i vecka 8.
Jag känner med er stackare som mår så himla illa :( Håller tummarna för att det lättar för er snart!
Någon annan som fått större bröst? De har varit svullna nästan hela graviditeten men de senaste dagarna känns det som att de har ökat en kupstorlek. Också väldigt obekvämt att ha bh, men tänker att det kanske också beror på att jag behöver en större.
Åh vad kul Caroline! Det är så otroligt häftigt att få se pyret på skärmen :)
Nu hade jag bruna flytningar och en liten blodklump när jag torkade mig :( fan!
Vilken vecka är du i?
Jag är i vecka 12+3...
Har haft en konstig känsla att något är fel, vet att de är vanligt stt symptomen minskar den här veckan, men det är ändå så himla otäckt :( är extra nojig pga ett MA i augusti.