Junibebisar 2016
Jobbigt för sig att du mår så dåligt :(
Nej inte intolerant, men har alltid varit känslig mot både gluten och laktos. Jag har läst någonstans att det kan bli värre när man är gravid..
Kanske det som händer för mig.. vet inte.
Nej inte intolerant, men har alltid varit känslig mot både gluten och laktos. Jag har läst någonstans att det kan bli värre när man är gravid..
Kanske det som händer för mig.. vet inte.
okej, frågade just för att postafen innehåller laktos, kanske är det du reagerar på?
Hoppas för din skull att det går över, kräkningar är ju även en biverkning men ovanlig.
Är det någon mer än jag som är så svullen om magen på kvällarna / nätterna så det gör riktigt ont? Samt illamående på det.
Hela natten nu har jag legat och vridit mig och kan inte sova eftersom magen är så stor och spänner så in i bängen.
Verkar som att stämningen är lite bättre här inne nu? Tänkte lämna tråden men höll mig borta några dagar.. får väl se. Idag har vi iaf berättat för våra familjer. Så skönt :) vecka 11 nu (10+2) och det börjar bli svårt att dölja bulan.. har ni andra börjat få mage än? :)
Erfarenheter av lergigan Comp eller primperan? Menar av er som har barn sen innan och mådde illa/kräktes under den graviditeten?
Tog du några dagar sjukskriven först? Känner att jag inte orkar jobba direkt imorgon utan vill se om de har nån verkan...
Hej alla gravida!
Hoppas ni mår bra. Jag har just satt på mej första mammabyxorna för denna graviditet, sååå skönt! (Jag är i vecka 10 och rejält svullen framför allt framåt eftermiddag/kväll.) kan tipsa om mammabyxorna från Lindex mom! De jag köpte var super, snygga och jättesköna plus att det är resår och knapp på insidan så man kan justera storleken när magen växer.
Är fler än jag som har stökigt med kisseriet?
Jag går in i v.11 imorgon och har under natten och på morgon jättesvårt att kissa. Blåsan är verkligen superfull och gör nästan ont men jag har jättesvårt att kissa. Det går långsamt och jag får sitta jättelänge.
Jag ska till BM på fredag för inskrivning och tänker fråga henne om det, men är det någon här som känner igen sig?
Även fast det inte gör ont när jag kissar?
Jag har haft UVI förut , men jag tycker inte att det här känns lika dant.