Emmaapersson skrev 2015-10-23 17:33:08 följande:
Jag hade den runt den 10 september, och enligt appen så skulle ägglossninmg ske tisdagen den 22/9 men jag kände inte av ägglossning symptomen förrän 26/27 någon gång, och kanske fäste ägget senare och jag är kortare gången. Det har jag alltid haft på känn. Men han sa nej, då skulle det synas något i det minsta.
Jag tyckte dock att han var väldigt stressad, han tog in kameran upp,vänster,höger på en tidsperiod på absolut absolut Max 10sek. "Det finns ingenting, inte äns hinnsäck, jag ser någon slemhinna bara". Sen fick jag ta ett prov som visade gravid, och fick rådet att komma tillbaka om en vecka..
Har ytterst lite bruna flytningar som inte lägger sig i trosorna, utan kommer väldigt lite när jag torkar mig eller för upp pappret lite i slidan. Ingen smärta över huvudtaget, och fortfarande ont i brösten.
Har aldrig varit med om något liknande!! :(
Man läser ju massa fina historier om att andra tjejer varit med om exakt samma, kommer in några dagar senare och då syntes det helt plötsligt.
Men vill definitivt ha en ny läkare som kollar nästa gång, gick hem med mer oro och ovetande än innan. Så himla ledsamt :(
Vad tråkigt att höra att du blev behandlad så!!!
Det är verkligen inte okej. De ska kunna känna av och visa hänsyn till att man är orolig:(
Känner igen det när jag åkte in för att göra ett tidigt vul, gick hem och var ledsen.
Har också bruna flytningar precis som du beskriver men inte ont i brösten alls!
Väntan är olidlig.
Kram!