• JaninaH

Junibebisar 2016

välkommen vecka 7 (6+0) dock tror jag inte att jag är så långt gången, hade mys 23e sep.. men ska på vul på torsdag så får se då! tog ett nytt test för att jag ville se om mitt hcg gått up, detta är resultatet ... 6 dagar sedan vs idag

Den dagen som jag får hålla dig i min famn, den dagen kommer mitt liv vara fullbordat!
  • JaninaH
    Junebaby skrev 2015-10-20 13:13:52 följande:
     vilken skillnad! Måste jag också testa. Har iofs bara testlagrets tester men det borde väl funka.
    klart det funkar, lite roligt är det, jag vart väldigt lättad av att se detta! nu hoppas jag bara att vul visar att allt är ok!!
    Den dagen som jag får hålla dig i min famn, den dagen kommer mitt liv vara fullbordat!
  • JaninaH
    Ankissen skrev 2015-10-20 13:58:51 följande:

Jag har testat fyra gånger med vanliga cb och ser jättestor skillnad med! Testade 4/10, 6/10, 12/10 och 15/10. Nu börjar det bli dags snart igen. Får knata upp på lunchen i morgon och köpa mig ett tvåpack! :)

haha jag köper på ebay, betalar typ 40kr för 5 test, har 2 test kvar.. hade 11 test, köpte också ett digitalt, så 12 test. dock försvann 3 test med mitt utomkveds, så denna graviditet har jag använt 7 test haha! besatt! men tror nog att detta va det sista testet, om jag inte börjar blöda! "ta i trä" fast dock vet jag ju att mina fingrar kliar ju längre dagarna går haha!

• JaninaH
    mallar skrev 2015-10-20 17:23:24 följande:
    Varför fortsätter ni testa? För att se att sträcket blir starkare eller? Inget dömande, mest nyfiken?
    jag testar mest för att lugna mig, jag är rädd att allt inte är bra efter att ha haft utomkveds, vill bara lugna mina nerver
  • JaninaH
    mallar skrev 2015-10-20 17:41:21 följande:
    Usch va jobbigt för dig. Om du skulle ha utomkveds igen skulle det då göra att testerna inte visar ngt. Nu blev jag också nojjig. Kanske ska testa jag med
    nej det visar inte det, men hormonerna ökar vilket tyder på att allt är normalt, inget mf på g eller ma, och om det va utomkveds hade det högst troligen redan börjar göra ont och blöda..
  • JaninaH

fyfan tji fick jag, inte haft något illamående, och gick nyss upp och spydde, vilket är svårt när man haft gastric bypass! och inget är lockande att äta heller, jag som MÅSTE äta efter min operation.. jag tvingar i mig mat även om jag inte ens vill ha.. hur ska detta sluta..

• JaninaH
    HeIena skrev 2015-10-20 19:55:05 följande:

Ni som har fått tidiga ultraljud, upplever ni att det är svårt att få dom? Jag har ett missfall i somras och skulle tycka att det skulle kännas mycket bättre nu om man kunde få ett ultraljud för att verkligen se om det lilla hjärtat tickar. Man vågar inte riktigt tro på att det är sant nu. Går in i v.8 på torsdag.

jag bor i London, har haft utomkveds därför dom ger mig vul, men här i london får man 2-3 ultraljud per graviditet + extra om man har en bra anledning.

så jag ska dit på torsdag förmiddag 6+2 men jag misstänker att jag inte är 6+2 än, jag misstänker att jag ligger bakom med några dagar..
  • JaninaH

jag har med en bra anledning, dricker inte sedan min operation, alla håller med och tycker jag är duktig! haha

• JaninaH

kan visa bild, 4 månader sedan och några dagar sedan,

• JaninaH

en till

Svar på tråden Junibebisar 2016