Junibebisar 2016
Testade clearblue ultraljudsmonitor idag, vilken tid de tog att hitta hjärtat, fick panik ett tag, hitta de tillslut och spelade in, häftigt :) v 17 (16+4)
Testade clearblue ultraljudsmonitor idag, vilken tid de tog att hitta hjärtat, fick panik ett tag, hitta de tillslut och spelade in, häftigt :) v 17 (16+4)
Någon mer som är arbetslös?
Jag har också fått ett extra ul i v 30 på specialmvc, tror de va tillväxtultraljud.(eller vad det heter?) Alla som går på specialmvc kanske får extra??
Va på rul idag, allt såg bra ut men moderkakan va långt ner så ska tillbaka om någon vecka och kolla om den flyttar sig :)
Jag har det, fick veta på rul i onsdags
Jag har det, fick veta på rul i onsdags
Råkade svara på mig själv...
men ni som har låg moderkaka, vad har era barnmorskor sagt om risker och så? Min säger att jag inte ska oroa mig, och den flyttar sig för de flesta. Men läser jag på internet blir jag orolig, inte för kejsarsnitt men för att nåt kan hända med barnet eller så.
Samma här, jag ska vila så mycket som möjligt och inte bära tungt. Man ska inte googla, man skrämmer bara upp sig i onödan då :)
Läkaren sa att vi skulle avstå helt från sex.
Ja det var konstigt, barnmorskan sa också att vi skulle avstå helt. Jag är i vecka 18, ska på nytt ul nästa vecka. Ja jag fick en förra veckan och en idag. Du då?