• Linda_

Junibebisar 2016

Vi såg ett litet hjärta som slog <3

• Linda_
    Inheaven skrev 2015-11-03 17:01:33 följande:
    Grattis :)
    Tack snälla :) Alla symtom kom tillbaka nu ikväll, jättekonstigt.
  • Linda_
    Ankissen skrev 2015-11-03 17:17:36 följande:

Jag lämnar er tjejer. Min lilla hoppsan finns inte utan denna graviditet är en MA. Tid på gyn igen på fredag klockan halv åtta för att göra abort. Jag fick göra hemma med men beroende på en tidigare missfallsupplevelse valde jag sjukhuset. Vill dessutom undvika att genomföra processen inför mina barn. Lycka till med era graviditeter tjejer. Jag håller tummarna för er allihop.

Fy vad ledsamt, jag beklagar <3 Kram!
  • Linda_
    frestelsen skrev 2015-11-03 13:11:05 följande:

Fostret hade dött i v.6 o måste ta tabletter för att få ut allt nu. Så lämnar gruppen. Lycka till alla. Kram

Så ledsen för din skull. Skickar en varm kram!
  • Linda_
    Moneal skrev 2015-11-03 18:25:15 följande:
    Åh så underbart!! <3
    Ja, vilken lättnad <3 Började grina som en tok när jag såg hjärtat :)
  • Linda_
    Moneal skrev 2015-11-03 18:35:10 följande:
    Åh ja det kan jag absolut förstå!

så himla skönt.

Ska du tillbaka på något åter koll igen?
    Nej, men han sa att jag fick komma tillbaka på ett nytt vul om jag blir orolig eller får ont igen :)
  • Linda_

Vad roligt att vi är några st som har BF den 21 juni :) Idag har jag beställt hem sea-band, hoppas det hjälper något mot illamåendet. Jag kan bara jobba mellan kl 11-14 om dagarna, resten av dygnet ligger jag i soffan eller sängen och mår illa.

• Linda_
    Inheaven skrev 2015-11-04 20:10:37 följande:
    Jag som är lite medial av mig använder pendel ganska ofta och det stämmer faktiskt.

Den har talat om för mig att jag ska få (flicka,pojke,pojke,flicka)

Idag har jag flicka,pojke, får jag en pojke nu så blir detta väldigt trevligt.

:)
    Vad spännande! Du får jättegärna göra på mig också, om du vill :) Läste mitt horoskop igår och det stod "Du har nu gått in en fantastisk epok som påverkar ditt liv positivt under de kommande nio månaderna. Nu får ditt hjärta hjälp med att hela alla sår som livet givit." Kan ju alltid hoppas att det stämmer och att det kommer gå bra den här gången :)
  • Linda_
    2013januari skrev 2015-11-05 14:56:31 följande:
    Åh undrar som om det funkar? Testat postafen? Jag tycker att vissa dagar funkar det vissa inte alls...
    Jag hoppas att det ska hjälpa lite i alla fall :) Nej jag har inte vågat prova tabletterna eftersom att de innehåller laktos.
  • Linda_
    Maräng87 skrev 2015-11-05 15:01:26 följande:

Nu har vi varit på vul och sett ett litet tickande hjärta :) Blev framflyttad en dag så 9+1 idag!

Vad roligt, grattis! Man blir så glad när man får se det där lilla hjärtat :)
Svar på tråden Junibebisar 2016