Junibebisar 2016
Hej allihopa! Vecka 8 (7+5 idag). Trött, illamående fortfarande och ömma bröst. Jag har svårt att skaka av mig den hemska drömmen som jag hade i natt. Drömde att jag fick missfall igen..
Hej allihopa! Vecka 8 (7+5 idag). Trött, illamående fortfarande och ömma bröst. Jag har svårt att skaka av mig den hemska drömmen som jag hade i natt. Drömde att jag fick missfall igen..
Hej! Idag går jag in i vecka 9. Fortfarande trött och illamående. Idag har jag fått ett till symtom, öm på ovansidan av brösten också. Har en gammal BH som har varit för stor, den passar perfekt nu :)
Ska till BM på inskrivning om två veckor, brukar dem lyssna efter hjärtat då eller är det för tidigt?
"En del av oss". Vilken jobbig situation! Jag ska tänka lite extra på dig idag. Hoppas att inskrivningen går bra. Du får mer än gärna prata av dig med oss i tråden, vi finns här för att stötta. Kram!
En fråga till er som har växtvärk. Hur upplever ni den? Mensvärk? Molande värk? Värk i ryggslutet? Obehaglig känsla?
Äntligen vecka 12!!
När började ni/har ni tänkt börja berätta?
Jag berättade redan i vecka 6, när jag precis fått veta!
Ni som fått missfall sent. Har ni börjat blöda då? När man haft missed abortion då blöder man inte alltid va? Usch det är min mardröm.
Någon av er som svettas på natten?
Jag känner mig jätteorolig idag. Vaknade helt genomsvettig imorse, vet inte om det är normalt i vecka 10? Jag hittar ingenting om det. Fryser, svettas, fryser, svettas.. :(
Var på ul idag och fick se en liten bebis på 5 cm med huvud, armar, ben och fötter. Så häftigt! Nu känns det helt plötsligt så verkligt att det är en bebis där inne!