Junibebisar 2016
Ja konstig uträkningen på BF? Min sista mens var 31 aug och jag är beräknad 11 juni och är i 6+1 idag.. Låter bättre med vecka 8 men det kan inte stämma..
Jag hade första dagen sista mens 9 sept och är beräknad 14 juni, idag 5+6
Ja konstig uträkningen på BF? Min sista mens var 31 aug och jag är beräknad 11 juni och är i 6+1 idag.. Låter bättre med vecka 8 men det kan inte stämma..
Inheaven,jag har en cykellängd på ca 34 dagar. Ibland mer och ibland mindre. Jag kan vara på allt mellan 6+0- 7+0 ;)
Får se vad UL nästa vecka visar..
Missfall igen
Var gravid i september, testade den 13/9, BIM 16/9, det visade ett plus. Hann glädjas i en vecka, sedan började jag blöda 20/9 i vecka 6. Gjorde ett VUL som inte visade något foste. För någon vecka sen fick jag alla symptom igen, ont i brösten, illamående osv. Testade i söndags, fick ett plus, men började nu blöda igen. Missfall en gång till? Nästan precis samtidigt som förra gången. Det värsta är att jag knappt vill fortsätta försöka och testa, när det vänder så plötsligt. Har två barn sen tidigare, så jag kan tydligen få fullgångna graviditeter, hade ett utomkveds för 10 år sen.
"Oj vilken opassande fråga", sa jag när någon frågade iom att jag inte drack på vår jobbfest för nån vecka sedan. Det är verkligen ingen annans business. Tycker om att göra folk obekväma när de uppenbarligen inte kan tänka sig för innan de öppnar munnen.
Ska på fest i helgen också och har redan informerat vänner som ska dit om att jag äter penicillin och således inte kan dricka.
en till
ingen som reagerade eller citerade det jag skrev, jag som behövde stöd.. lite uppmuntran, jag är så sjukt orolig..
tack för alla svar! även om man vet inte vad man ska säga så sade ni tillräckligt för att lugna mig lite..
får helt enkelt vänta ut 2 veckor (kommer nog vara som mest sakta dagarna i mitt liv) och hålla tummarna..
vi hade bara sex utan skydd 1 gång den månaden
hade senaste mens 8 sep
hade sex 23 sep
skulle bim 6 okt
Säg att det spermierna lever i upp till 5 dagar, ägget blev befruktat på 6e dagen, och sedan kan det ta upp till 10 dagar innan ägget fäster sig. det är väl typ pågrund av detta men räknar +-2 veckor eller så?:)
Jag har haft bruna flytningar sen i tisdags kväll, det är inte alls mycket, men med min otur är det väl säkert början på missfall. Är i v7 (6+0) idag. Ska på mitt första VUL någonsin imorgon, är så super nervös :( någon annan som har haft/har bruna flytningar och det har gått bra för?
om jag ska vara i vecka 5+2 så kan man väl räkna ut när jag hade äl.. om jag hade sex 24e.