Junibebisar 2016
Och här sitter jag igen med min tomatsoppa och är vrålhungrig när ingen annan är det. Jag mår sämst på kvällarna. Mår illa, rapar, halsbränna och överdrivet hungrig.
Och här sitter jag igen med min tomatsoppa och är vrålhungrig när ingen annan är det. Jag mår sämst på kvällarna. Mår illa, rapar, halsbränna och överdrivet hungrig.
Idag har jag noll symptom. Inte ett und av molvärk :-/ Hade glömt hur jobbig denna oro är.
Till det bättre är att jag precis (30 min sen) blivit moster till en liten flicka
Ja då är det ingen ide att läsa på Ska du på ultraljud o kolla upp vilken vecka du är i?
Urk jag är så trött. Har sovit två gånger per dag hela helgen och ändå inte haft några problem att somna på kvällen. Har ingen ork och känner inte att det hjälper att sova. Räknar väl om mig med och gör vecka sex en gång till, jag som trodde på vecka sju förut! :)
usch, tycker synd om er alla som mås så illa. Själv känner jag ingenting. Men det är väl på gott och ont. Önskar ibland att jag mådde lite illa, men samtidigt inte. Knäpp man är va
Jag har ju två barn sen tidigare och har inte mått illa speciellt mycket alls. Inte den här gången heller vad det verkar i alla fall. Tycker så synd om er som gör det. Jag är grymt trött, det är mitt stora dilemma, kissnödig hela tiden och hungrigare. Fysiskt har jag ont i tuttarna mer eller mindre varje dag och vårdguiden har blivit större. Molvärk lite till och från.
Jag har testat fyra gånger med vanliga cb och ser jättestor skillnad med! Testade 4/10, 6/10, 12/10 och 15/10. Nu börjar det bli dags snart igen. Får knata upp på lunchen i morgon och köpa mig ett tvåpack! :)
Idag har jag träffat min två dagar gamla systerdotter Såå söt o doftar underbart
Jag är i vecka sex, går in i vecka sju på lördag. På mig syns det inget på magen trots att det är tredje barnet. Jag har gått upp ett drygt kilo sen jag plussade, från 55,3 till 56,6. Tror dock att allt satt sig på tuttarna. :D
[quote=75906694][quote-nick]Orkide skrev 2015-10-22 06:24:50 följande:[/quote-nick]
Å jag vet. Har för mig att båda mina andra graviditeter har haft symptomfria dagar men känslan att inte veta hur pyret mår blir värre när man känner sig icke gravid.
Jag har inte heller mycket till symptom. Trött är jag men det är just det enda som är konstant. Molvärk och bröstvärk kommer och går. Men det var likadant när jag väntade mina andra så jag försöker att inte oroa mig.