Junibebisar 2016
Amen!
Amen!
[quote=75938671][quote-nick]2013januari skrev 2015-10-30 10:21:43 följande:[/quote-nick]
Jag ifrågasatte det är fortfarande fritt vad jag känner till!
[/
Du ifrågasatte inte det inlägget TS kommenterade på utan la fram en åsikt eller snarare ett påhopp på mitt psyke.
[quote=75938855][quote-nick]Wielkip skrev 2015-10-30 11:03:49 följande:[/quote-nick]
Visst, åsikter är fria, men man kan och bör, precis som i verkliga livet, tänka innan man talar/skriver och fundera på om ens åsikt tillför något relevant/vänligt/stöttande, om inte är det bäst att hålla tyst. Har du inte de gränserna är det snarare du som är på helt fel forum, för här ska man hjälpa och stötta och tillföra så mycket positivt man bara kan.
[/
Håller helt och hållet med dig!
Grus grus: kan jag skriva privat till dig på något sätt?
Jag känner inte av ont i magen vid ansträngning, tränar tom mycket inre magmuskulatur som olika bäckenbottenövningarsom är superviktigt nu. Kan Pw i hög hadtighet utan problem och att bli andfådd men är i bra grundform.
Inga problem med kräkkänskor vid tandborstning, inget illamående, ingen förstoppning.
Däremot svullen mage så nu är behovet akut efter nya byxor, sedan hunger är konstant hungrig på allt och äter hela tiden och gått upp hiskeliga 3.5 kg hur det kan vara möjligt förstår jag inte.
Brösten går från mjuka oömma till superömma stenhårda.
Idag började då dom där färgadee flytningarna som jag bävat förr
[quote=75940457][quote-nick]Ankissen skrev 2015-10-30 18:08:31 följande:[/quote-nick]
Jag har hoppat i ett par preggobyxor idag! Första dagen i vecka 8. Jag gör som nån skrev lite tidigare och viker mudden. Asskönt! Sen fick jag låna fyra tunikor med mycket vidd av mamma som jag kan gömma kulan bakom. Det syns verkligen på mig nu nämligen. :D
[/
Hur kan något på några mm/ cm synas redan? Det är inte tarmarna/ förstoppning/ gaser då?
[quote=75940494][quote-nick]Wielkip skrev 2015-10-30 18:23:18 följande:[/quote-nick]
Kan man äta brieost om man fryser den innan? Eller går det inte att frysa och behålla den god Kanske?
[/
Är den pastöriserad går den väl att äta? Nu är jag inte säker och herregud jag åt en liten bit pastöriserad brieost förra veckan i tron att det var gravid säkert.
[quote=75940484][quote-nick]Ankissen skrev 2015-10-30 18:20:42 följande:[/quote-nick]
Ingen aning vad det även oavsett så passar inte de gamla byxorna. Jag misstänker att det beror på att jag väntar tredje barnet och kroppen "minns", muskler är uttänjda och dessutom är jag en mager tjej från början. Självklart kan det även vara tarmarna som bidrar. Men som sagt, jag bryr mig inte om varför utan hoppar glatt i mina preggobyxor. :)
[/
Förstår, miin mage är också svullen men ser mest ut som jag blivit tjock mitt på magen helt uppblåst men har inga gaser och byxorna är trånga.
Grus grus det går inte och skriva till dig privat eller så är det jag som inte förstår. Är ny så kan inte alla funktioner än. Kom in på din presentation men fann ingentans där man kan lämna ett meddelande.
[quote=75940694][quote-nick]Wielkip skrev 2015-10-30 19:29:09 följande:[/quote-nick]
Visste inte ens att det fanns pastöriserad, haha! Vet bara att man inte får äta opastöriserat, men det kanske är något farligt med möglet också? Har ingen aning alltså, vore gött att kunna äta lite kex och ost :
[/
Ha ha, jo då det finns både och så du kan njuta av ost och kex du. Jag gjorde det förra veckan redan
Grus grus jag återkommer senare eller imorgon. Är så trött och intagit soffläge och kommer nog somna till Idol.
[quote=75940915][quote-nick]Ellaria skrev 2015-10-30 20:40:06 följande:[/quote-nick]
Vill poängtera att så länge man inte har ont eller så är det absolut ingen fara att lyfta. Känns ibland som vi gravida borde låsas in i skyddsrum... Jag lyfte 45kg marklyft igår. Det är inte ett dugg farligt eftersom jag gjorde lika och mer innan jag blev gravid.
[/
Hur mycket kan man ta i vikt på gymet egentligen? Bara 5 kg?? Jag tar betydligt mycket mer än så.