Junibebisar 2016
[quote=75943185][quote-nick]Sara222 skrev 2015-10-31 13:52:50 följande:[/quote-nick]
Ge inte upp. Jag hade 4 missfall innan min första graviditet och nu är jag gravid med trean :). Jag kom till en jättebra gyn som skrev ut Trombyl och progesteron som jag skulle ta i samband med att jag plussade. Vissa kam enligt honom få små, små blodproppar i moderkakan som gör att det blir missfall, även för låga halter av progesteron kan göra att graviditeten avbryts. Jag har tagit dessa två under båda mina graviditeter och även nu och ska göra det fram till v.10 när moderkakan tar över.
Ta nya tag och gå till gyn och be att få dessa preparat utskrivna till nästa gång. Det svåra är att bli gravid och det verkar du ju inte ha problem att bli. Lycka till nu!! Nästa gång är det din tur!
[/
Fy vad ledsamt att du fick vara med om det.
Jag tar Albyl minor för att förhindra bloddproppar och progesteron vaggisar och progesteronet ska jag ta fram till v.12+0 det är gynekologen som skrivit ut det. Jag har inte svårt att bli gravid tvärtom men att behålla graviditeten.