Junibebisar 2016
Vad många det är som känner bubbel nu. Sååå mysigt! Älskar när det börjar känner!
Vad många det är som känner bubbel nu. Sååå mysigt! Älskar när det börjar känner!
Gick in i v15 idag och är så orolig att fostret har dött :( fick se den i v 12 å allt såg bra ut, men är ändå skiträdd.. n
Idag fick jag se våran bebis för första gången på kub på ks i solna. Vi fick en låg risk, jippi!
Fick även med oss ett par underbara bilder.
Godmorgon!
Jag var hos barnmorskan för blodtrycksmätning i morse. Järnvärde och allt såg fint ut (så tröttheten var "normal" alltså...) och så sa hon att livmodern är uppe vid navelnivå nu vilket var högt ifall det hade varit en men normalt nu med två bebisar i magen. (Jag är i v.14+4). Bästa av allt var att jag fick lyssna på hjärtslagen innan jag gick, vilken lättnad, jag har som flera andra här känt mig rätt orolig nu när symptomen har minskat - så detta var fint att få höra såhär innan jul!
Hoppas ni mår bra alla!
Tänkte bara meddela att jag tyvärr fick missfall i vecka 12 (11+5), men önskar er all lycka till!
Känner ni er gravida, ni som är v13+ ca? Är det nu spökveckorna kommer? Fortf trött och ibland molvärk annars mår jag bra.
Hur mår ni?:)
Gott nytt år alla!
Jag hade en fin nyårskväll igår men är så himla orolig nu. Gravid i vecka 17 och känner VÄLDIGT lite av graviditeten nu, jag dricker tom kaffe igen... Oron är så jobbig. Nästa vecka ska jag till BM, hoppas vi kan lyssna efter hjärtljud då så att jag kan slappna av igen. Förstår inte varför jag behövde bli så orolig igen.
Gott nytt år alla!
Jag hade en fin nyårskväll igår men är så himla orolig nu. Gravid i vecka 17 och känner VÄLDIGT lite av graviditeten nu, jag dricker tom kaffe igen... Oron är så jobbig. Nästa vecka ska jag till BM, hoppas vi kan lyssna efter hjärtljud då så att jag kan slappna av igen. Förstår inte varför jag behövde bli så orolig igen.
Tack, vad snälla ni är som lugnar mej! Tror jag blir nojig just för att jag kände rätt mycket rörelser förra veckan men är osäker på om jag har känt något de senaste dagarna. Har å andra sidan haft väldigt fullt upp. I vilket fall, inte värt att grubbla på. Tack för pepp!