handdator?
Det finns knapp handdatorer längre. Tala om vad du känner att du behöver för hjälpmedel så hjälper jag dig med bra appar. Jag har testat hundratals, eftersom jag själv ständigt är på jakt efter bra hjälpmedel.
Det finns knapp handdatorer längre. Tala om vad du känner att du behöver för hjälpmedel så hjälper jag dig med bra appar. Jag har testat hundratals, eftersom jag själv ständigt är på jakt efter bra hjälpmedel.
Ja de finns handdator . Handdator som kan hjälpa mig i vardagen . Hittar inga appar alls. Va finns de för appar då?
De vet du inte.
Eftersom jag är altruistisk to a fault så ger jag ändå lite apptips. Apparna som min vardag inte klara sig utan:
(på telefonen)
Sleep as android sömnläsare+larm)
Smart audio book player (både på telen och plattan)
Mailen
Ficklampa
Noom walker (stegräknare)
Heart rate (pulsmätare)
My effectiveness (projekthanterare)
(På Surfplattan)
Aldiko (dokumentläsare)
Dropbox (cloud storage)
Diario (dagbok)
Goaltracker
Goodbudget (budgetapp, kuvertmetoden)
MyClassSchedule (planerare som ser ut som ett skolschema)
Weather Channel (väderapp)
OvuView (ägglossnings- mens- och gravidkalender)
Outofmilk (inköpslistor)
Food planner (matplanerare, både frukost, middag, lunch och mellanmål)
Migrane buddy (håller reda på huvudvärk och migrän. Påminner mig.....*skriver in dagens*)
Hydro Coach (app som påminner mig att dricka vatten. Tycker dock bättre om en annan, där man planterar en blomma som växer om man kommer ihåg att dricka, och vissnar om man glömmer)
Google docs (som Word...)
Wunderlist (att-göra-listor)
Sen har jag en hel hög appar för nöje, spel, kaloriräkning, träning, "onödigheter", "nödvändigheter" och annat skräp.
Det är måndag, 5 oktober 2015, klockan är 17.33 och det är 11 grader och växlande molnighet ute. Solen gick i dag upp kl 07:01 här i Huddinge, och kommer gå ned kl 18:11. Jag har druckit 990 ml vatten idag och jag ska ägna 2 timmar åt att se The 100. Jag behöver även köpa juice och gå till apoteket innan onsdag. Anno 2205 kommer ut om 29 dagar, innan det är det Halloween. Idag går The Simpsons, Once upon a time, Homeland, Family guy och Quantico på TV. Bara ett par saker som min surfplatta hjälpt mig att ha koll på idag.....
Aniiee vart finns du? Har du lust att sälja den till mig för en billig peng ?
Aniiee??
Varför vill du inte att jag ska få köpa din handdator? Aniiee.