• Hannaj1991

handdator?

Hej vart kan man få tag på billig handdator ? Som kan hjälpa mig i vardagen .

• Svar på tråden handdator?
  • sportpappa

Vad för funktioner önskar du?
    Handdatorer har ersatts av telefoner och surfplattor. Skaffa en telefon som kör Android så har du allt du behöver.

• Hannaj1991

Har anroid o ipone men känns inte som dom uppfyller de jag söker efter . Enkla saker som kan hjälpa i vardan. Finns de nå appar man kan ladda ner??

• sportpappa
    Hannaj1991 skrev 2015-10-05 15:20:06 följande:

Har anroid o ipone men känns inte som dom uppfyller de jag söker efter . Enkla saker som kan hjälpa i vardan. Finns de nå appar man kan ladda ner??

Ja, det finns jättemånga appar som gör allt möjligt. Det är bara att söka och testa sig fram.
  • sportpappa
    Hannaj1991 skrev 2015-10-05 15:34:21 följande:

Hittar inga för anroid. Men de va inte de som va frågan nu.

Inga appar? Det finns runt 1,6 miljoner appar i Play Store så någon borde du kunna hitta.
    Vad är det för appar du söker?

Vad är frågan nu?
  • Aniiee

Det finns knapp handdatorer längre. Tala om vad du känner att du behöver för hjälpmedel så hjälper jag dig med bra appar. Jag har testat hundratals, eftersom jag själv ständigt är på jakt efter bra hjälpmedel.

Will you be forgiven when the cold grave has come?
  • Hannaj1991

Ja de finns handdator . Handdator som kan hjälpa mig i vardagen . Hittar inga appar alls. Va finns de för appar då?

• T W

Varför vill du ha just en handdator och inte en telefon/surfplatta?

• Mys mymla

men alltså det finns skriv appar (typ word osv där du kan göra listor) Det finns appar för kartor, musik och film.
    Det finns massor av spel appar.
    det finns appar som stegräknare
    miniräknare appar.
    det finns kaloriräknings appar
    det finns appar som gör tränings scheman och visar övningar du gör hemma.
    det finns tidtagnings appar.

blir ju liksom svårt att ge konkreta tips när du inte säger vad Exakt det är du vill ha som underlättar.

vill du ha en app som går att skriva listor på?
    vill du ha en app som ger dig påminnelse för inbokade tider?
    vill du ha facebook chat på din mobil?
    Vill du ha din mail på mobilen?
    Vill du ha kataloger typ ikea osv på mobilen?!
    vad är det du vill ha?
    Recept för mat på mobilen!?

Svar på tråden handdator?