• Mys mymla

handdator?

men alltså det finns skriv appar (typ word osv där du kan göra listor) Det finns appar för kartor, musik och film.
    Det finns massor av spel appar.
    det finns appar som stegräknare
    miniräknare appar.
    det finns kaloriräknings appar
    det finns appar som gör tränings scheman och visar övningar du gör hemma.
    det finns tidtagnings appar.

blir ju liksom svårt att ge konkreta tips när du inte säger vad Exakt det är du vill ha som underlättar.

vill du ha en app som går att skriva listor på?
    vill du ha en app som ger dig påminnelse för inbokade tider?
    vill du ha facebook chat på din mobil?
    Vill du ha din mail på mobilen?
    Vill du ha kataloger typ ikea osv på mobilen?!
    vad är det du vill ha?
    Recept för mat på mobilen!?

• Mys mymla
    Hannaj1991 skrev 2015-10-05 16:35:31 följande:

De vet du inte.

Om du nu vill ha en handdator.. Köp en då,
    Varför sitta här och fråga saker och sen skita i vad folk skriver till dig som hjälp.
    Googla handdator själv och välj den du tycker om, klicka beställ och betala in summAn
  • Mys mymla
    Hannaj1991 skrev 2015-10-06 05:45:48 följande:
    Ni behöver inte va otrevliga bara för att jag frågar om en sak jag inte riktigt har koll på. Känns inte helt ok att ni för på detta setet . Frågar man nånting så ska man kunna svara på det ..tex säga vart man kan få tag på billig handdator utom låna på habiliteringen. (Har sökt appar men hittar inga ) jag ska inte behöva gå ur här också som.jag va tvungen på en annan sida pga att de ej fungera längre för att dom va dumma mot mig. DETTA HANDLAR OM handdator INGETING annat....

www.streckkod.se/category/355-handdatorer-med-windows.aspx

där en länk till olika sorters handdatorer.
    Lycka till Ts
  • Mys mymla
    Hannaj1991 skrev 2015-10-06 11:46:43 följande:
    Går inte o komma åt länken.
    jorå, klicka på den på en dator, det kommer upp en till ruta, klicka på följ länken knappen på den rutan och där är alla handdatorer. 
  • Mys mymla
    Hannaj1991 skrev 2015-10-06 18:59:31 följande:
    Aniiee varför skulle jag inte vilja ha den? Söker för fullt efter handdator.
    För att Aniiee säger ju att hens handdator är som en mobiltelefon, och du har själv sagt att du inte vill ha APPAR (alltså hjälpmedel) på din Mobil. utan du vill ha en handdator. 
    så alltså Aniiees handdator skulle bara vara slöseri med pengar för dig då du kunde använda din mobil då.
Svar på tråden handdator?