Letrozol
ja.. jag hoppas det händer nått nu! vill helst slippa ta sprutor varje dag :O
Håller tummarna för att letrozolen fungerar denna gång så du slipper sprutor! :)
ja.. jag hoppas det händer nått nu! vill helst slippa ta sprutor varje dag :O
ja precis. Ska ju ta ovitrellen om letrozol funkar, så spruta blir det ändå men blir fler om letrozol inte funkar haha. är inte spruträdd alls som tur är, men däremot lite rädd för hormonerna då jag är väldigt känslig, o spruthormonerna ska vara något "värre"/starkare än tabletterna :o
men vad gör man inte för o få sin dröm =)
skönt att det gick bra med ovitrellen för dig! =)
Jag hade väldigt ont i äggstockarna när jag åt letrozolen, men så har jag också endometrios så onda kommer därifrån också.. :o
Kände inget av proveran, helt chockad med tsnke på att jag fick svår migrän sist! :o men skönt.
Nu har jag tagit de 2 första tabletterna iallafall, o vul inbokat den 11 =)
Jag tror jag svimmar!! Var precis på vul och TVÅ (!) äggblåsor har vuxit! Ska tillbaks på fredag igen! :o
Kört första kuren med letrozol..innan en kur med pergotime.
BIM på lördag
alltså jag kan inte ens föreställa mig att bli gravid.
alla andra saker man längtat efter har man kunnat spara till eller påverka på något sätt...men detta...inget.
jag googlar ihjäl mig på tips symtom osv..och nu är jag inne på att jag har dåliga ägg och då spelar de ju ingen roll hur många gg man försöker:(
Men ahh, ska inte vara negativ..lycka till. :)
Ja! Äntligen händer något iallafall! Även om jag fortfarande inte riktigt vågar hoppas. Inte säker men fattade jag rätt när jag läste på skärmen var ena blåsan 17mm o andra 12mm så lär nog vara för o kolla hur/om de vuxit o sen bestämma när jag ska ta ovitrelle-sprutan =)
Oh så spännande!! Håller tummarna =)
Hej tjejer!
Jag har plussat :). Hoppas så innerligt att det går bra nu. Fick tid inbokad för vul :)
Ja gör det :). På bim. Visade rfsus digitala minus. Men eftersom jag har såna tydliga symptom tog jag ett från graviditetskollen och såg ett svagt sträck så tog mitt clearblue digital som visade gravid. Sen har jag ändå nojat över om otrivellen gått hur kroppen så har testat varje dag sen i fredags xD. I lördags visade rfsus digitala också pluss. Så det borde ju ändå tyda på en stegring. Jag ska på vul 9 december, v 8 :). Hon sa när jag ringde att dem gör det vecka 7 eller 8 :)
Var på VUL idat det gick inge vidare... det är nästan två veckor för litet. Men det finns något som ser ut som hjärtaktivitet men som kan vara något som min egen kropp gör.. därför tar dem de säkra för det osäkra så ska dit igen om en vecka :/
ah okej =) Spännande!! =)
Så trist :( :( håller tummarnanatt set tar sig bättre nästa gång!!
Jag fick mens igen så startade kur nr 3. Inga äggblåsor på vul nr 2 så skulle börja ta provera den 27. Men torsdag förra v fick jag extremt mkt äl-flytningar o hade äl-värk. Söndag-tisdag hade jag positivt utslag på äl-test, så har valt o avvalta ifall att. Ska testa typ söndag eller måndag efter nyår o är det inget då så startar jag proveran =)
Nästa omgång ska jag få köra på sprutor varje dag istället för letrozol då jag troligen bara fått äl 1 av 3 ggr. ;o