Letrozol
Finns det någon mer än jag som har eller ska börja äta Letrozol för att få ägglossning ? :)
Finns det någon mer än jag som har eller ska börja äta Letrozol för att få ägglossning ? :)
jag har börjat min första kur i lördags, ska ta sista tabletten idag =) Vul på måndag, och så har jag en ovitrelle-spruta som väntar hemma =)
har du börjat? vilken omgång/var i cykeln är du? =)
Spännande ! Kul att vi är fler :). Jag har precis fått ut mina tabletter så äter just nu mensstartande. Hade läst så mycket om pergotime innan så blev lite förvånad först när jag fick Letrozol. Blir lite nyfiken, hur många cykler har du testat?
Ber om ursäkt såg nu att du skrivit första kur. Håller tummarna för att det ser bra ut på vul :)
Spännande ! Kul att vi är fler :). Jag har precis fått ut mina tabletter så äter just nu mensstartande. Hade läst så mycket om pergotime innan så blev lite förvånad först när jag fick Letrozol. Blir lite nyfiken, hur många cykler har du testat?
Ber om ursäkt såg nu att du skrivit första kur. Håller tummarna för att det ser bra ut på vul :)
Precis, nu är det provera som gäller i tio dagar. ( började äta igår). Har egen mens men då min cykel senast var 43 dagar kändes det här bättre. Jag ska ta Letrozolen dag 3-7. Fick igår reda på att jag har PCO så allt känns så nytt. Jag ska inte ta någon spruta. Gynekologen trodde mycket på att det här skulle fungera för mig så jag hoppas på det.
Precis, nu är det provera som gäller i tio dagar. ( började äta igår). Har egen mens men då min cykel senast var 43 dagar kändes det här bättre. Jag ska ta Letrozolen dag 3-7. Fick igår reda på att jag har PCO så allt känns så nytt. Jag ska inte ta någon spruta. Gynekologen trodde mycket på att det här skulle fungera för mig så jag hoppas på det.
Okej =)
har du fått ta blodprov också för o se om du har pcos (hormonrubbningen) också? =)
har själv pcos, endometrios och hypotyreos. Men egen mens. Och nu är cyklerna regelbundna (var superoregelbundet innan sköldkörteln mådde bra igen) på ca 35 dagar, men verkar inte ha någon ägglossning..
Håller tummarna att det funkar för er =) de säger ju att pco(s) ska vara det lättaste problemet att åtgärda, så förhoppningsvis funkar det med letrozolen! :D
Okej =)
ja, kanske slut på väntan nu. Vågar inte riktigt tro på att det kommer fungera, men hoppas ju samtidigt. Så less på alla negativa utgångar bara... ._.
Ja! nu ska det funka =)