Åt upp en hel prinsesstårta
Ni vet en såndär fryst?
Hela den åt jag upp. Har jag ett missbruk?
Hur äter ni? Den var sjukt god. Jag är normalviktig/smal.
Ni vet en såndär fryst?
Det verkar vara du som har det :P
Ni vet en såndär fryst?
Jag fantiserar ibland om att köpa en fryst frödingetårta och trycka i mig hela själv, nån gång när jag är ensam. Jag tycker de är sjukt goda, särskilt marängvarianten. Fast sist vi köpte en, till familjen, blev jag proppmätt trots att vi var fyra som delade och tårtan gick inte åt helt och hållet ändå. Så jag gissar att jag ändå inte skulle klara av det. Kanske om jag var helt utsvulten.
Alltså det finns tydligen gränser för hur mycket jag kan stoppa i mig. Och ändå är jag överviktig. Livet är inte rättvist!
En gång åt jag 1 pizza 1 prinsesstårta 1/5 liter pepsi max och 1 kanna kaffe samt 1 påse chips på 4 timmar
Ibland måste man fucka ur
Jag kunde inte låta bli att peta lite på anonym, öppet mål osv.
Men okej, hur ofta äter du dessa frysta bakverk i sin helhet?
Jag gör också sånt ibland. Bakar en kladdkaka för 8 pers och äter upp hela på en kvart, köper två långa rulltårtor och står och trycker i mig dem vid diskbänken... Och precis som du är jag smal/BMI på 20.
Det jobbiga är att jag inte vet om jag mår bra eller dåligt av det. Tänker iaf att jag är sjuklig som gör det, för jag skäms över det.
Jag fantiserar ibland om att köpa en fryst frödingetårta och trycka i mig hela själv, nån gång när jag är ensam. Jag tycker de är sjukt goda, särskilt marängvarianten. Fast sist vi köpte en, till familjen, blev jag proppmätt trots att vi var fyra som delade och tårtan gick inte åt helt och hållet ändå. Så jag gissar att jag ändå inte skulle klara av det. Kanske om jag var helt utsvulten.
Alltså det finns tydligen gränser för hur mycket jag kan stoppa i mig. Och ändå är jag överviktig. Livet är inte rättvist!
Aja..ingen fara! När jag var ung och smal åt jag en hel dajmtårta, typ nästan. Det var gött! Sen kunde jag äta typ 10 våfflor med sylt och grädde. Och jag var verkligen smal.
Nu kan jag inte det längre, går upp och är inte så smal längre. Var glad och njut bara över att du kan.
Om du äter en tårta om dagen har du ett missbruk. Jag kan äta en hel del sötsaker men har inte så stor magsäck så en hel sådan hade jag nog inte fått i mig. Orkar knappt en halv pizza. Men jag har nog ett sockermissbruk, beror ju inte så mycket på mängden utan mer hur ofta man "äter socker".
En gång åt jag 1 pizza 1 prinsesstårta 1/5 liter pepsi max och 1 kanna kaffe samt 1 påse chips på 4 timmar
Ibland måste man fucka ur