• Anonym (Sadist?)

Jag vill piska! Är det något fel på mig??

Jag har under en längre period känt att jag vill piska någon, i något slags sexuellt/tillfredsställande/bdsm-sammanhang.

Helst har jag velat ha en annan person än min man, men min man är inte så jättemed på den idén, däremot har han erbjudit sig, trots att han inte alls tycker om smärta. Det har känt lite konstigt, men jag har vant mig vid tanken på att prova på honom så nu känns det helt okej. 

Vi har provat litegrann tillsammans, ett par tre gånger, och det har alltid varit väldigt... givande, eller vad jag ska säga. Jag har verkligen tyckt om det! Men vi har alltid avbrutit efter en kort stund, eftersom det gör ont, och vi bara leker och testar lite och det inte är meningen att vi ska ha värsta smärtsessionen en torsdagkväll hemma i soffan. 

Men han verkar börja kunna acceptera det mer och mer, att bli piskad, och så häromkvällen fick jag "fria tyglar" att göra vad jag vill på honom. Så bland annat piskade jag honom. 

Han låg på mage och hade ögonbindel på sig och jag använde först en smal vanlig ridpiska, och sedan testade jag med en bredare "riktig" piska. Och det var alldeles fantastiskt! 

Jag älskade känslan att göra det, och att välja ut vart slaget skulle hamna och jag liksom såg hans kropp med helt andra ögon, jag såg bara ljuvlig hud och liksom det mjuka därunder, som skulle få känna den där smärtan! Och jag vet att han inte tycker om när det gör ont, ändå blev varje kroppslig reaktion (som att han ryckte till och så) och varje läte från honom HELT fantastiskt, även om det betydde att han "led"! Jag kände mig som berusad av att få honom att reagera så! 

Han fick säga åt mig att byta piska för den breda lät så mycket (vi har barn) men jag som annars brukar vara den som är mest brydd om barnen hör eller ej, tänkte inte ens på ljudet. Jag ska inte säga att jag var som i trans,men att det påverkade mig oerhört är ingen underdrift.

Och jag ville bara fortsätta! Jag vet inte vad jag ville uppnå, mer än mer reaktioner, mer att känna i min EGEN kropp, hur jag piskade, och att se hur hans hud reagerade med märken och så!

Jag ville bara fortsätta och fortsätta så otroligt mycket, jag försökte förklara det för honom efteråt, det är som att man är otroligt godissugen, och så håller någon fram en godisskål framför en - men så får man bara ta 4 bitar. Att vara tvungen att sluta, eftersom det gjorde ont på honom, var jättefrustrerande! 

Och jag VET att det finns sadister och jag VET att det finns maschokister men det känns så himla himla FEL och onormalt att vilja göra illa någon annan! Med piska! Men jag vill! Och jag är lite rädd, och vågar inte ens rådfråga på ds där jag är medlem, för det känns som att folk kommer säga "Alltså, nej... du ska ju inte tycka OM att piska någon... Du ska ju inte vilja göra ILLA någon annan. Det måste ju ta slut någon gång, och ni slutade efter fem-tio minuter, och även om ni hade forsatt tills han hade blåmärken så ska du ju inte göra det för DIN skull, utan för den piskades skull!" Typ... Det är därför jag skriver här, anonymt. För jag vill inte att folk ska berätta för mig bortom anonymitet, att jag är knäpp och sjuk i huvudet och lite olaglig som VILL göra illa någon annan. 

(Jag själv har blivit piskad av min man och ville då bara ha mer och mer men han slutade på eget bevåg och jag vågade inte säga att jag ville ha mer, för jag vågar inte rikitigt erkänna att jag är så "knäpp"...)

Hjälp! Är jag totalt udda eller nåt? Alldeles olagligHur mycket ska den som piskar njuta egentligen? Vad är okej? Vad är normalt? Borde jag låsa in all denna vilja och aldrig mer plocka fram

• Svar på tråden Jag vill piska! Är det något fel på mig??
  • Fjäril Vingad

Du är inte alls onormal. Finns många som gillar att blanda in smisk i leken.

Kanske kan du söka dig till Darkside.se för att få mer info och kunna prata med likasinnade?

• HäckHäxan

Håller med de föregående talarna. Du är inte konstig alls. Ta ett varv på darkside så känner du dig snart rätt normal

• Anonym (Sadist?)

Tack! Jag är medlem på darkside men denna VILJA att tillfoga någon annan smärta på det här viset känns för mycket även där på något vis så jag vågar inte fråga om detta ens där, eftersom man inte kan vara anonym. Det känns liksom som... att JAG ska inte njuta så mycket av det som jag gjorde. Utan att om man är den som piskar så är man lugn och sansad och kontrollerad och ska liksom inte gå upp i det själv och känna sig helt hög, utan det är bara den som piskas som ska....?

• Utflykt i verkligheten
    Anonym (Sadist?) skrev 2015-10-08 13:58:12 följande:

Tack! Jag är medlem på darkside men denna VILJA att tillfoga någon annan smärta på det här viset känns för mycket även där på något vis så jag vågar inte fråga om detta ens där, eftersom man inte kan vara anonym. Det känns liksom som... att JAG ska inte njuta så mycket av det som jag gjorde. Utan att om man är den som piskar så är man lugn och sansad och kontrollerad och ska liksom inte gå upp i det själv och känna sig helt hög, utan det är bara den som piskas som ska....?

It takes two to tango... Om ingen tände på att piska så skulle ju inte så många bli piskade tänker jag. Jämför med dominans - om bara den undergivna njuter så finns det ju snudd på ingen vits med det hela.
  • Puppetmaster

Du hör hemma på darkside.se där hittar du likasinnade och mängder med goda råd. 

• Anonym (Sadist?)

Tack, så fina ni är! :) 

Ja, jag får kika runt lite där... se hur andra beskriver hur det känns att göra sånt här... 

• Anonym (undergiven som förstår ts)

@ts: Vet du jag tror jag förstår dig. Är själv undergiven tjej och fantiserar om bli dominerad och piskad mm. av en man som gör det enbart för han gillar det. Jag känner igen attityderna från DS du nämner och kan bara säga dom är helt avtändande för mig...lame... mesigt (fast jag respekterar förstås att andra vill ha det så). Så vi ug finns som vill ha nåt annat än mjukis varianten.

Dessutom skit i vad andra tycker. Finns inget olagligt i det du gör så länge det rör vuxna som är med på det.

Go for the kill!

Njut!

• Puppetmaster
    Anonym (Sadist?) skrev 2015-10-08 22:55:56 följande:

Tack, så fina ni är! :) 

Ja, jag får kika runt lite där... se hur andra beskriver hur det känns att göra sånt här... 

Det finns oerhört mycket man måste ha i åtanke innan man ger sig i kast med BDSM - oavsett vilken 'lek' man har tänkt sig så det är min varma rekommendation att du verkligen gör det. Ta dig tid att läsa igenom andras berättelser tillsammans med din partner och läs även på om psykologin - vad som kan hända när man tillfogar eller blir tillfogad smärta.  

Dock vill jag redan här tillägga att din man inte verkar vara en person som trivs som undergiven. Det kan sluta väldigt olyckligt om ni fortsätter. 

"man får inte glömma bort att det också finns en majoritet som inte tycker om eller mår bra av sådana hårdare aktiviteter, oavsett vad de själva eller andra tror eller vill tro. De har lika stor rätt att slippa sådant som de som tycker om eller mår bra av det har att ägna sig åt det.
    I samtliga fall handlar det om att visa respekt mot både sig själv och andra, och att vårda både egna och andras behov. Konstigare än så är faktiskt inte BDSM, det fungerar på precis samma villkor som vilken annan djupare relation mellan två människor som helst."
    Citerat från Darkside. 

Jag kan inte länka upp alla "do and don't" här men det är mycket viktigt att ha koll på vad man kan göra innan man gör det. 
Svar på tråden Jag vill piska! Är det något fel på mig??