Jag vill piska! Är det något fel på mig??
Jag har under en längre period känt att jag vill piska någon, i något slags sexuellt/tillfredsställande/bdsm-sammanhang.
Helst har jag velat ha en annan person än min man, men min man är inte så jättemed på den idén, däremot har han erbjudit sig, trots att han inte alls tycker om smärta. Det har känt lite konstigt, men jag har vant mig vid tanken på att prova på honom så nu känns det helt okej.
Vi har provat litegrann tillsammans, ett par tre gånger, och det har alltid varit väldigt... givande, eller vad jag ska säga. Jag har verkligen tyckt om det! Men vi har alltid avbrutit efter en kort stund, eftersom det gör ont, och vi bara leker och testar lite och det inte är meningen att vi ska ha värsta smärtsessionen en torsdagkväll hemma i soffan.
Men han verkar börja kunna acceptera det mer och mer, att bli piskad, och så häromkvällen fick jag "fria tyglar" att göra vad jag vill på honom. Så bland annat piskade jag honom.
Han låg på mage och hade ögonbindel på sig och jag använde först en smal vanlig ridpiska, och sedan testade jag med en bredare "riktig" piska. Och det var alldeles fantastiskt!
Jag älskade känslan att göra det, och att välja ut vart slaget skulle hamna och jag liksom såg hans kropp med helt andra ögon, jag såg bara ljuvlig hud och liksom det mjuka därunder, som skulle få känna den där smärtan! Och jag vet att han inte tycker om när det gör ont, ändå blev varje kroppslig reaktion (som att han ryckte till och så) och varje läte från honom HELT fantastiskt, även om det betydde att han "led"! Jag kände mig som berusad av att få honom att reagera så!
Han fick säga åt mig att byta piska för den breda lät så mycket (vi har barn) men jag som annars brukar vara den som är mest brydd om barnen hör eller ej, tänkte inte ens på ljudet. Jag ska inte säga att jag var som i trans,men att det påverkade mig oerhört är ingen underdrift.
Och jag ville bara fortsätta! Jag vet inte vad jag ville uppnå, mer än mer reaktioner, mer att känna i min EGEN kropp, hur jag piskade, och att se hur hans hud reagerade med märken och så!
Jag ville bara fortsätta och fortsätta så otroligt mycket, jag försökte förklara det för honom efteråt, det är som att man är otroligt godissugen, och så håller någon fram en godisskål framför en - men så får man bara ta 4 bitar. Att vara tvungen att sluta, eftersom det gjorde ont på honom, var jättefrustrerande!
Och jag VET att det finns sadister och jag VET att det finns maschokister men det känns så himla himla FEL och onormalt att vilja göra illa någon annan! Med piska! Men jag vill! Och jag är lite rädd, och vågar inte ens rådfråga på ds där jag är medlem, för det känns som att folk kommer säga "Alltså, nej... du ska ju inte tycka OM att piska någon... Du ska ju inte vilja göra ILLA någon annan. Det måste ju ta slut någon gång, och ni slutade efter fem-tio minuter, och även om ni hade forsatt tills han hade blåmärken så ska du ju inte göra det för DIN skull, utan för den piskades skull!" Typ... Det är därför jag skriver här, anonymt. För jag vill inte att folk ska berätta för mig bortom anonymitet, att jag är knäpp och sjuk i huvudet och lite olaglig som VILL göra illa någon annan.
(Jag själv har blivit piskad av min man och ville då bara ha mer och mer men han slutade på eget bevåg och jag vågade inte säga att jag ville ha mer, för jag vågar inte rikitigt erkänna att jag är så "knäpp"...)
Hjälp! Är jag totalt udda eller nåt? Alldeles olaglig? Hur mycket ska den som piskar njuta egentligen? Vad är okej? Vad är normalt? Borde jag låsa in all denna vilja och aldrig mer plocka fram?