• Anonym (Sadist?)

Jag vill piska! Är det något fel på mig??

Jag har under en längre period känt att jag vill piska någon, i något slags sexuellt/tillfredsställande/bdsm-sammanhang.

Helst har jag velat ha en annan person än min man, men min man är inte så jättemed på den idén, däremot har han erbjudit sig, trots att han inte alls tycker om smärta. Det har känt lite konstigt, men jag har vant mig vid tanken på att prova på honom så nu känns det helt okej. 

Vi har provat litegrann tillsammans, ett par tre gånger, och det har alltid varit väldigt... givande, eller vad jag ska säga. Jag har verkligen tyckt om det! Men vi har alltid avbrutit efter en kort stund, eftersom det gör ont, och vi bara leker och testar lite och det inte är meningen att vi ska ha värsta smärtsessionen en torsdagkväll hemma i soffan. 

Men han verkar börja kunna acceptera det mer och mer, att bli piskad, och så häromkvällen fick jag "fria tyglar" att göra vad jag vill på honom. Så bland annat piskade jag honom. 

Han låg på mage och hade ögonbindel på sig och jag använde först en smal vanlig ridpiska, och sedan testade jag med en bredare "riktig" piska. Och det var alldeles fantastiskt! 

Jag älskade känslan att göra det, och att välja ut vart slaget skulle hamna och jag liksom såg hans kropp med helt andra ögon, jag såg bara ljuvlig hud och liksom det mjuka därunder, som skulle få känna den där smärtan! Och jag vet att han inte tycker om när det gör ont, ändå blev varje kroppslig reaktion (som att han ryckte till och så) och varje läte från honom HELT fantastiskt, även om det betydde att han "led"! Jag kände mig som berusad av att få honom att reagera så! 

Han fick säga åt mig att byta piska för den breda lät så mycket (vi har barn) men jag som annars brukar vara den som är mest brydd om barnen hör eller ej, tänkte inte ens på ljudet. Jag ska inte säga att jag var som i trans,men att det påverkade mig oerhört är ingen underdrift.

Och jag ville bara fortsätta! Jag vet inte vad jag ville uppnå, mer än mer reaktioner, mer att känna i min EGEN kropp, hur jag piskade, och att se hur hans hud reagerade med märken och så!

Jag ville bara fortsätta och fortsätta så otroligt mycket, jag försökte förklara det för honom efteråt, det är som att man är otroligt godissugen, och så håller någon fram en godisskål framför en - men så får man bara ta 4 bitar. Att vara tvungen att sluta, eftersom det gjorde ont på honom, var jättefrustrerande! 

Och jag VET att det finns sadister och jag VET att det finns maschokister men det känns så himla himla FEL och onormalt att vilja göra illa någon annan! Med piska! Men jag vill! Och jag är lite rädd, och vågar inte ens rådfråga på ds där jag är medlem, för det känns som att folk kommer säga "Alltså, nej... du ska ju inte tycka OM att piska någon... Du ska ju inte vilja göra ILLA någon annan. Det måste ju ta slut någon gång, och ni slutade efter fem-tio minuter, och även om ni hade forsatt tills han hade blåmärken så ska du ju inte göra det för DIN skull, utan för den piskades skull!" Typ... Det är därför jag skriver här, anonymt. För jag vill inte att folk ska berätta för mig bortom anonymitet, att jag är knäpp och sjuk i huvudet och lite olaglig som VILL göra illa någon annan. 

(Jag själv har blivit piskad av min man och ville då bara ha mer och mer men han slutade på eget bevåg och jag vågade inte säga att jag ville ha mer, för jag vågar inte rikitigt erkänna att jag är så "knäpp"...)

Hjälp! Är jag totalt udda eller nåt? Alldeles olagligHur mycket ska den som piskar njuta egentligen? Vad är okej? Vad är normalt? Borde jag låsa in all denna vilja och aldrig mer plocka fram

• Svar på tråden Jag vill piska! Är det något fel på mig??
  • Puppetmaster
    Anonym (undergiven som förstår ts) skrev 2015-10-08 23:48:00 följande:

@ts: Vet du jag tror jag förstår dig. Är själv undergiven tjej och fantiserar om bli dominerad och piskad mm. av en man som gör det enbart för han gillar det. Jag känner igen attityderna från DS du nämner och kan bara säga dom är helt avtändande för mig...lame... mesigt (fast jag respekterar förstås att andra vill ha det så). Så vi ug finns som vill ha nåt annat än mjukis varianten.

Dessutom skit i vad andra tycker. Finns inget olagligt i det du gör så länge det rör vuxna som är med på det.

Go for the kill!

Njut!

Så dumt, så oerhört dumt. Jag tänker inte ens gå in på alla felaktigheter som skrivs här. 

• Anonym (Lite ug)

Jag hade förut en relation med en dominant man, och han piskade mig. Och det var helt uppenbart att han gillade det ;) inte vill jag ha en dominant som enbart dominerar mig för min skull, då är det ju typ som att den dominanta egentligen är den undergivna... Båda ska ju tända på det och få ut något av det! Som ug VILL jag att den dominanta ska känna som du TS!

• Anonym (Ug tjej)

Jag vill bli piskad med ris på stjärten. Hårt!

Men min kille vill bara smiska med handen, han tycker det blir för grovt annars. Kan ju inte tvinga honom men jag vill verkligen veta hur riktigt hårt smisk med björkris känns.

• Ensamma pappan

Släpp tankarna om att du är onormal även om jag förstår dom. Jag har ju brottats själv med dom tankarna då jag själv behöver smaka piskan ibland...Njuuut :)

• Anonym (Piskar ofta)

Grunden är ju förstås att båda är med i "leken", att man har pratat om det innan och är överens om vad som är ok. Ingen skall piska och ingen skall bli piskad för att den andre vill, man skall själv vilja ha det så. 

Kolla in hur mycket det skrivs och filmas om bdsm och pisk så inser du nog lätt att du inte är ensam och inte sjuk heller  Bara en läggning som inte majoriteten har, men dock ganska många ändå.

Jag och min tjej lever så att jag ger henne straff emellanåt. Smisk eller oftast pisk, men varierande redskap, men mest med rotting. Och nu talar vi rejäla straff, straff som gör riktigt ont för henne. Jag njuter av att få bestämma och att få bestraffa henne utan att hon har något att säga till om, och hon vill bli bestraffad precis så. Så även om hon nu börjar gråta efter några rapp så tar jag ingen hänsyn till det och frågar hur är det och är det för hårt. Jag har bestämt antal rapp i förväg, och då får hon det. Sedan kan vi prata om det emellan gångerna, hon har all möjlighet att säga ifrån om det är något som inte passar och vi kan anpassa hur vi "leker": Men just där och då när hon blir bestraffad har hon ingen möjlighet att protestera eller komma undan, 

Låter som att det är lite åt det hållet du med vill leka, och jag förstår dig. Skall man hålla på att fråga och stämma av under tiden så blir det bara konstigt. 

Hoppas du hittar en bra lekkamrat.

• Anonym (undergiven som förstår ts)
    Puppetmaster skrev 2015-10-09 09:39:09 följande:

Så dumt, så oerhört dumt. Jag tänker inte ens gå in på alla felaktigheter som skrivs här. 

Dumt och felaktigheter? Det är vad jag tänder på, vad jag vill ha, så med vilken rätt säger du åt mig, att det är fel och dumt. Det där är en av de saker som stör mig på bl.a. Darkside, nämligen människor som tror det bara finns ett korrekt sätt att utöva BDSM och tar sig rätten att tala om för andra att det de gillar är fel och inte "äkta BDSM". Ge fan i att moralisera så mycket och sköt dig själv. Jag lägger mig inte i vad du tänder på och gör på det sexuella området, så låt mig få ha min sexualitet i fred.

Självklart kan man diskutera sex och BDSM, utbyta tankar och erfarenheter, men så länge det rör frivilliga handlingar myndiga personer emellan - självklart! - så får vi respektera att vi är unika individer med unika lustar.
  • Puppetmaster
    Anonym (undergiven som förstår ts) skrev 2015-10-11 01:12:52 följande:
    Dumt och felaktigheter? Det är vad jag tänder på, vad jag vill ha, så med vilken rätt säger du åt mig, att det är fel och dumt. Det där är en av de saker som stör mig på bl.a. Darkside, nämligen människor som tror det bara finns ett korrekt sätt att utöva BDSM och tar sig rätten att tala om för andra att det de gillar är fel och inte "äkta BDSM". Ge fan i att moralisera så mycket och sköt dig själv. Jag lägger mig inte i vad du tänder på och gör på det sexuella området, så låt mig få ha min sexualitet i fred.

Självklart kan man diskutera sex och BDSM, utbyta tankar och erfarenheter, men så länge det rör frivilliga handlingar myndiga personer emellan - självklart! - så får vi respektera att vi är unika individer med unika lustar.
    Nej jag syftade inte på DS men det var förvisso ganska dumt skrivet av dig det också. Kan lova att det finns allt på DS.. och mer därtill. 
    Men det jag syftade på var dina ordval.. "go for the kill".. "Dessutom skit i vad andra tycker. Finns inget olagligt i det du gör så länge det rör vuxna som är med på det."
    Jo det råkar nämligen vara olagligt. Det handlar om sexuella övergrepp och misshandel om TS går loss på sin ovilliga partner. Det räcker inte att partnern är snäll och ställer upp för TS skull. Det måste finnas en vilja att underkasta sig också. Kommunikation och konsensus är centralt och det får liksom aldrig bli tveksamheter eller otydlighet när det kommer till det. 
    Så att som du hävda att TS ska "go for the kill" är ytterst ytterst dumt. 

TS: Jag är 100% säker på att du inte blir hånad eller ifrågasatt på något sätt om du ställer frågan i ett lämpligt nätverk på Darkside. Det finns även tusentals dokument som rör allt ifrån lekar med fjäderdun till piskor med hullingar. Det är väldigt viktigt att veta vad man tar sig för innan man gör det. 
    I övrigt. Lycka till. Du har mina varmaste lyckönskningar. 
  • Anonym (undergiven som förstår ts)
    Puppetmaster skrev 2015-10-11 12:17:39 följande:

Nej jag syftade inte på DS men det var förvisso ganska dumt skrivet av dig det också. Kan lova att det finns allt på DS.. och mer därtill. 

Men det jag syftade på var dina ordval.. "go for the kill".. "Dessutom skit i vad andra tycker. Finns inget olagligt i det du gör så länge det rör vuxna som är med på det."

Jo det råkar nämligen vara olagligt. Det handlar om sexuella övergrepp och misshandel om TS går loss på sin ovilliga partner. Det räcker inte att partnern är snäll och ställer upp för TS skull. Det måste finnas en vilja att underkasta sig också. Kommunikation och konsensus är centralt och det får liksom aldrig bli tveksamheter eller otydlighet när det kommer till det. 
    Så att som du hävda att TS ska "go for the kill" är ytterst ytterst dumt. 
    TS: Jag är 100% säker på att du inte blir hånad eller ifrågasatt på något sätt om du ställer frågan i ett lämpligt nätverk på Darkside. Det finns även tusentals dokument som rör allt ifrån lekar med fjäderdun till piskor med hullingar. Det är väldigt viktigt att veta vad man tar sig för innan man gör det. 
    I övrigt. Lycka till. Du har mina varmaste lyckönskningar. 
    Det jag söker är extremt sällsynt på DS. Jag är nämligen medlem där och upplever att det finns en mycket starkt uttalad norm vad man ska gilla och faller man utanför den möts man av brist på förståelse och ren intolerans.

Normen är att man ska vara chict "kinky", gilla lack och läder, springa på klubbar och fester samt, inte minst, ägna sig åt "lekar" där båda njuter precis lika mycket. "Lekarna" är oftast väldigt snälla och i mina ögon mesiga. Däremot respekterar jag givetvis att många vill ha det så.

Jag (och fler än jag) tänder inte på det där, utan på att bli dominerad med hårdare attityd där mannen tar för sig och använder en som han behagar. Lack och läder, klubbar och fester intresserar mig inte alls, utan detta är något jag vill ägna mig åt i det privata. Och det är ömsesidigt, men inte så att mannen ständigt frågar mig hur jag har det och om jag njuter. Sådant är riktigt avtändande för mig. Liksom män som utger sig för att vara dominanta och sedan när man träffas irl frågar mig "hur jag vill bli dominerad" eller än värre att de vill att jag ska dominera dem. Nej, jag vill domineras av en man som vet vad han vill och tar det han vill ha, och det ska kännas som att han tvingar mig.

Ja, jag tänder på tvång - fast jag ju ändå är med på det fast utan att visa det. Han och jag har också gjort upp var gränsen går och jag har stopp-ord jag kan använda om jag måste avbryta. Det är inga verkliga övergrepp utan något jag behöver för min sexuella tillfredsställelse.

Och ditt snack om att vad vuxna gör där båda är med på det skulle vara olagligt är ju bara skrattretande. Klart det är olagligt om partnern är ovillig, som du uttrycker det, men hur får du ihop det med att båda är med på det?

"Skit i vad andra tycker" handlar ju inte ett spår om att skita i partnerns vilja, utan om att skita i omgivningens moraliserande attityder. TS ska inte behöva styras av vad andra människor tycker så länge allt är frivilligt vuxna emellan. Och "go for the kill" är ett uttryck som givetvis inte ska tas som uppmaning till mord, utan om att köra hårt (vilket inte heller är en uppmaning att köra över partnern med ångvält). Jag är en vuxen person liksom TS och därför förutsätter jag att hon har förmågan att förstå sådana här uttryck.
  • Puppetmaster
    Anonym (undergiven som förstår ts) skrev 2015-10-11 13:39:10 följande:
    Det jag söker är extremt sällsynt på DS. Jag är nämligen medlem där och upplever att det finns en mycket starkt uttalad norm vad man ska gilla och faller man utanför den möts man av brist på förståelse och ren intolerans.

Normen är att man ska vara chict "kinky", gilla lack och läder, springa på klubbar och fester samt, inte minst, ägna sig åt "lekar" där båda njuter precis lika mycket. "Lekarna" är oftast väldigt snälla och i mina ögon mesiga. Däremot respekterar jag givetvis att många vill ha det så.

Jag (och fler än jag) tänder inte på det där, utan på att bli dominerad med hårdare attityd där mannen tar för sig och använder en som han behagar. Lack och läder, klubbar och fester intresserar mig inte alls, utan detta är något jag vill ägna mig åt i det privata. Och det är ömsesidigt, men inte så att mannen ständigt frågar mig hur jag har det och om jag njuter. Sådant är riktigt avtändande för mig. Liksom män som utger sig för att vara dominanta och sedan när man träffas irl frågar mig "hur jag vill bli dominerad" eller än värre att de vill att jag ska dominera dem. Nej, jag vill domineras av en man som vet vad han vill och tar det han vill ha, och det ska kännas som att han tvingar mig.

Ja, jag tänder på tvång - fast jag ju ändå är med på det fast utan att visa det. Han och jag har också gjort upp var gränsen går och jag har stopp-ord jag kan använda om jag måste avbryta. Det är inga verkliga övergrepp utan något jag behöver för min sexuella tillfredsställelse.

Och ditt snack om att vad vuxna gör där båda är med på det skulle vara olagligt är ju bara skrattretande. Klart det är olagligt om partnern är ovillig, som du uttrycker det, men hur får du ihop det med att båda är med på det?

"Skit i vad andra tycker" handlar ju inte ett spår om att skita i partnerns vilja, utan om att skita i omgivningens moraliserande attityder. TS ska inte behöva styras av vad andra människor tycker så länge allt är frivilligt vuxna emellan. Och "go for the kill" är ett uttryck som givetvis inte ska tas som uppmaning till mord, utan om att köra hårt (vilket inte heller är en uppmaning att köra över partnern med ångvält). Jag är en vuxen person liksom TS och därför förutsätter jag att hon har förmågan att förstå sådana här uttryck.
    Bra text. Nu förstår vi varandra. 
    Det sista först då. Nej det är dessvärre inte alla som förstår och det är ju inte bara TS som läser.. Säkert många andra som är nyfikna som läser och blir inspirerade. Det är INTE att bara köra.. Det är mycket man måste tänka på om man vill att båda njuter och har det bra. 
    Jag vet inte hur aktiv du är på DS eller i vilka nätverk du kretsar. Skicka PM här om du vill så kan jag ge dig lite tips. Jag är inte heller lack/läder- och klubbtypen. Min utlevnad sker hemma i ett monogamt förhållande. Trots det finner jag oerhört mycket hjälp och goda råd på DS.
Svar på tråden Jag vill piska! Är det något fel på mig??