• Anonym (Piercad och lycklig)

Intim piercing

Vad tycker ni om intim piercingar?

Piercings i bröst eller underliv.

Har ni egna?

Har er partner?

Är själv piercad.

Frenum (strängen under ollonet)

Prins Albert (genom undersidan av ollonet)

Pungen (ring genom pungen helt enkelt)

• Svar på tråden Intim piercing
  • kotten89
    Anonym (Piercad och lycklig) skrev 2015-10-10 16:09:31 följande:

Har ni egna?

Har er partner?

Är själv piercad.

Ja jag har en i klitoriskappan, sex ringar i de inre blygdläpparna, en fourchette och två ringar i de yttre, en Christina och tre dermal anchor....har även fyra i bröstvårtorna. Min ena kk har två i bröstvårtorna och en prins albert...de andra tre har inga piercingar överhuvudtaget.
  • Anonym (Piercad och lycklig)

Får man fråga vilken piercing som var värst och hur det var att pierca bröstvårtorna?

• kotten89

F

Anonym (Piercad och lycklig) skrev 2015-10-15 21:41:07 följande:

Får man fråga vilken piercing som var värst och hur det var att pierca bröstvårtorna?

Om det är mig du frågar så var septum värst av alla... men av intim piercingarna så är det nog de yttre läpparna för de tog längst tid att läka...jag har gjort alla utom dermalsen själv och det kändes väl inget speciellt att pierca bröstvårtorna men de blev lite känsligare efteråt bara.
  • HäckHäxan
    Anonym (Piercad och lycklig) skrev 2015-10-10 16:09:31 följande:

Har ni egna?

Har er partner?

Är själv piercad.

Har i ens bröstet. Gillar den annars hade jag ju inte gjort den.

Har haft en partner med en prins Albert. Inga som helst problem med det heller för den delen.

Själv vågat jag inte. Hade varit livrädd att någon skulle råka skada mig genom piercingen helt enkelt.
  • videofotografen

Både jag och min tjej har örhängen i öronen... av guld såklart. Ingen av oss gillar piercingar eller tatueringar. Inte vår grej.

• HäckHäxan
    videofotografen skrev 2015-10-16 01:41:04 följande:

Både jag och min tjej har örhängen i öronen... av guld såklart. Ingen av oss gillar piercingar eller tatueringar. Inte vår grej.

Guldörhängen med clips eller som ni skruvar fast då med tanke på att hål inte är er grej?
  • videofotografen
    HäckHäxan skrev 2015-10-16 01:53:31 följande:
    Guldörhängen med clips eller som ni skruvar fast då med tanke på att hål inte är er grej?
    Hål i öronen är helt ok... DET är vår pryl.  Skrattande
  • videofotografen
    HäckHäxan skrev 2015-10-16 01:53:31 följande:
    ...forts... det är ju en viss skillnad och göra hål i öronsnibbarna mot att göra hål i kuken, bröstvårtorna eller i fittläpparna.   Glad
  • HäckHäxan
    videofotografen skrev 2015-10-16 02:09:05 följande:
    ...forts... det är ju en viss skillnad och göra hål i öronsnibbarna mot att göra hål i kuken, bröstvårtorna eller i fittläpparna.   Glad
    Absolut. Fast tråden handlade ju om intim piercing och ett enkelt nej vi har inga hade ju funkar som svar.
Svar på tråden Intim piercing