• Anonym (Piercad och lycklig)

Intim piercing

Vad tycker ni om intim piercingar?

Piercings i bröst eller underliv.

Har ni egna?

Har er partner?

Är själv piercad.

Frenum (strängen under ollonet)

Prins Albert (genom undersidan av ollonet)

Pungen (ring genom pungen helt enkelt)

• Svar på tråden Intim piercing
  • Anonym (Längtar)

Bestämt men ej bokat än är följande

Bröstvårta

Frenum (ring)

Pubic ( två stavar)

Och en eller två i "pungen"

• Anonym (Är det verkligen värt)
    Anonym (Längtar) skrev 2017-02-24 10:01:46 följande:

Bestämt men ej bokat än är följande

Bröstvårta

Frenum (ring)

Pubic ( två stavar)

Och en eller två i "pungen"

Är det verkligen värt det ? Skönt kan man ha ändå och finns inte risk för en del bieffekter här ?
  • Anonym (Längtar)
    Anonym (Är det verkligen värt) skrev 2017-02-24 14:59:32 följande:

Är det verkligen värt det ? Skönt kan man ha ändå och finns inte risk för en del bieffekter här ?

Ja man kan ju gå runt och oroa sej för saker hela livet också, det har du ju Iofs rätt i. Eller så tar man tag i livet och prövar det man vill prova. Känns som livet kommer springa ifrån en om man ska göra riskanalyser om precis allt....
  • Anonym (Är det verkligen värt)
    Anonym (Längtar) skrev 2017-02-25 20:09:12 följande:
    Ja man kan ju gå runt och oroa sej för saker hela livet också, det har du ju Iofs rätt i. Eller så tar man tag i livet och prövar det man vill prova. Känns som livet kommer springa ifrån en om man ska göra riskanalyser om precis allt....
    Tänkte snarare att det redan nu utan några piercingar kan vara skönt o njutbart i livet o att man tex sexuellt kan göra mycket för ett bra sexliv också utan exempelvis piercingar. Att sådan inte kanske kommer att göra så mycket till bla
  • Pyron
    Anonym (Anonym (Elin)) skrev 2015-11-27 21:04:59 följande:

Nu kanske det här inlägget kommer lite sent, men ändå! :)

Jag har en vertikal och en horisontell i kappan, en i båda inre blygdläpparna och i ena yttre blygdläppen. Jag hade i båda, men den ena växte ut.

Har även en tatuering på venusberget.

Hur kändes det att tatuera venusberget? Var det extra smärtsamt eller som vilken tatuering som helst?
  • 50killen
    missdi skrev 2017-08-19 01:08:08 följande:

Jag har både i bröstvårtorna och i klitoriskåpan. Jag är supernöjd med dem. Har haft dem länge men de har verkligen varit riktigt bra i sexlivet. Med piercingar blir man känsligare. Händer att jag bara genom att cykla eller springa blur stimulerad i fittan om jag sen vill är det enkelt att gnida mig lite extra mot sadeln tills jag kommer mitt bland folk som inye har nån aning.... efter jag skaffade den har jag alltid fått riktigt galna orgasmer vid oralsex. Räcker att de suger tag i staven så är jag där....

Satan i gatan. Aldrig träffat någon med intimpiercingar men längtar.
  • Pussan
    Läckert!

Båda

Har ni egna?
    Ringar i båda bröstvårtorna, en stav i klittan-kappan och en Christina. Och så en i naveln, men det är ju inte så intimt

Har er partner? 
    Lover har också i bröstvårtorna, fräckt!

Som någon annan skrev här så är piercingarna i fittan riktiga höjdare. Helt gudomligt att bli slickad av någon som leker med stavarna och suger in dem och leker med tungan runt dem. Även de i bröstvårtorna hjälper till att höja njutningen när någon leker med dem.
    Visst gör det grymt ont att göra en piercing, i ca en sekund. Sedan släpper det och tänk så mycket njutning de ger, både fysiskt och visuellt. Det blir nog så småningom i en eller båda blygdläpparna också
  • Love69
    Pussan skrev 2017-12-14 22:56:11 följande:
    Läckert!

Båda

Har ni egna?
    Ringar i båda bröstvårtorna, en stav i klittan-kappan och en Christina. Och så en i naveln, men det är ju inte så intimt

Har er partner? 
    Lover har också i bröstvårtorna, fräckt!

Som någon annan skrev här så är piercingarna i fittan riktiga höjdare. Helt gudomligt att bli slickad av någon som leker med stavarna och suger in dem och leker med tungan runt dem. Även de i bröstvårtorna hjälper till att höja njutningen när någon leker med dem.
    Visst gör det grymt ont att göra en piercing, i ca en sekund. Sedan släpper det och tänk så mycket njutning de ger, både fysiskt och visuellt. Det blir nog så småningom i en eller båda blygdläpparna också
    Underbart!
  • Anonym (Japp)

Jag har Christina och i bröstvårtorna. Älskar dom och känner mig sjukt mycket sexigare sedan jag gjorde dom. Christina kändes knappt, det var inte värre än ett blodprov. Bröstvårtorna däremot var hemska men var jag tvungen att ta ut dom skulle jag inte tveka att göra om dom.

Sambon har 8mm pa och bröstvårtorna.

Jag är väldigt positivt inställd till intimpiercingar (uppenbarligen, haha)

• Anonym (Haft och vill ha)

Hade en i bröstvårtan som jag fick ta ut under graviditeten. Kommer göra en ny igen!!

Är nyfiken på de nedre regionerna, men är dåligt insatt i benämningar mm

Vill ha som stimulerar klitoris. Vad väljer man då? Ni som vet, hjälp mig!! :)

• Pussan
    Anonym (Japp) skrev 2017-12-15 00:19:52 följande:

Jag har Christina och i bröstvårtorna. Älskar dom och känner mig sjukt mycket sexigare sedan jag gjorde dom. Christina kändes knappt, det var inte värre än ett blodprov. Bröstvårtorna däremot var hemska men var jag tvungen att ta ut dom skulle jag inte tveka att göra om dom.

Sambon har 8mm pa och bröstvårtorna.

Jag är väldigt positivt inställd till intimpiercingar (uppenbarligen, haha)

Håller med dig, det känns så j-a sexigt och jag skulle aldrig vilja vara utan dem. Så läckert också med ett lite genomskinligt linne så att man kan ana en piercad bröstvårta...!

Svar på tråden Intim piercing