• Anonym (Piercad och lycklig)

Intim piercing

Vad tycker ni om intim piercingar?

Piercings i bröst eller underliv.

Har ni egna?

Har er partner?

Är själv piercad.

Frenum (strängen under ollonet)

Prins Albert (genom undersidan av ollonet)

Pungen (ring genom pungen helt enkelt)

• Svar på tråden Intim piercing
  • videofotografen
    HäckHäxan skrev 2015-10-16 02:24:08 följande:
    Absolut. Fast tråden handlade ju om intim piercing och ett enkelt nej vi har inga hade ju funkar som svar.
    WOW... jag missade att tråden handlade om intima piercingar... sorry (ska aldrig upprepas). Skäms
  • Anonym (Piercad och lycklig)

Har någon av er någon plan på att göra fler piercingar?

• Anonym (Anonym (Elin))

Nu kanske det här inlägget kommer lite sent, men ändå! :)

Jag har en vertikal och en horisontell i kappan, en i båda inre blygdläpparna och i ena yttre blygdläppen. Jag hade i båda, men den ena växte ut.

Har även en tatuering på venusberget.

• Anonym (Ring)

Jag har en ring i pungen och en stav i ollonet.

• Anonym (Ring)

Har bytt ringen i pungen nu till en större,så min fru kan boja fast mig;)

• Anonym (n)

Svarar på första frågan i TS: no thanks.

skulle inte vilja ha intimpiercing själv och skulle jag möta en ny partner och det visade sig att han hade nånstans i snorreregionerna skulle jag bli avtänd och tacka för mig :(

• Anonym (Ring)
    Anonym (n) skrev 2015-12-31 13:58:42 följande:

Svarar på första frågan i TS: no thanks.

skulle inte vilja ha intimpiercing själv och skulle jag möta en ny partner och det visade sig att han hade nånstans i snorreregionerna skulle jag bli avtänd och tacka för mig :(

Det är snyggt och upphetsande vid BDSM aktiviteter
  • Pyron

Har en prins Albert på 8mm som jag är väldigt stolt över och en 5mm i pungen.

• Anonym (Jag)

Jag funderar på att göra en vertikal i klitoriskåpan, någon som har det som kan berätta lite om hur det är? Gnider den mycket mot klitoris? Behagligt eller obehagligt i så fall? Läkte det fort? Hur snart kan man ha sex efter? Hur funkar det att bli slickad med en stav i klitoriskåpan? Fastnar den någonsin vid sex? Blir man konstant stimulerad/kåt på grund av stimulans när man går etc? Kan ni cykla normalt? Etc etc...

• Anonym (Ring)

Har en prins Albin och en ring i pungen

Svar på tråden Intim piercing