• Pussan

Intim piercing

Vad tycker ni om intim piercingar?
    Läckert!

Piercings i bröst eller underliv. 
    Båda

Har ni egna?
    Ringar i båda bröstvårtorna, en stav i klittan-kappan och en Christina. Och så en i naveln, men det är ju inte så intimt

Har er partner? 
    Lover har också i bröstvårtorna, fräckt!

Som någon annan skrev här så är piercingarna i fittan riktiga höjdare. Helt gudomligt att bli slickad av någon som leker med stavarna och suger in dem och leker med tungan runt dem. Även de i bröstvårtorna hjälper till att höja njutningen när någon leker med dem.
    Visst gör det grymt ont att göra en piercing, i ca en sekund. Sedan släpper det och tänk så mycket njutning de ger, både fysiskt och visuellt. Det blir nog så småningom i en eller båda blygdläpparna också
  • Pussan
    Anonym (Japp) skrev 2017-12-15 00:19:52 följande:

Jag har Christina och i bröstvårtorna. Älskar dom och känner mig sjukt mycket sexigare sedan jag gjorde dom. Christina kändes knappt, det var inte värre än ett blodprov. Bröstvårtorna däremot var hemska men var jag tvungen att ta ut dom skulle jag inte tveka att göra om dom.

Sambon har 8mm pa och bröstvårtorna.

Jag är väldigt positivt inställd till intimpiercingar (uppenbarligen, haha)

Håller med dig, det känns så j-a sexigt och jag skulle aldrig vilja vara utan dem. Så läckert också med ett lite genomskinligt linne så att man kan ana en piercad bröstvårta...!

Svar på tråden Intim piercing