Inlägg från: Anonym (Sess) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Sess)

tvingad till abort

Anonym (???) skrev 2015-10-11 09:01:26 följande:
    Om han har misshandlar er tror jag knappast han kommer ha rätt till barnet. Ni får flytta till hemligt ställe och klara er själva. Han är en vidrigt människa och varför ska han ha rätt att träffa barnet? Han kommer säkert slå barnet också. Så varför liksom??
    Spelar ingen roll om han misshandlar henne, barnet har alltid rätt till sina föräldrar. Mina barn har rätten att ha en bra relation med sin pappa och han är pedofil, dömd för våldtäkt på deras helsyskon enligt socialtjänsten. Det finns ett antal rättsfall där pappan slagit ihjäl mamman inför barnet men fått behålla vårdnaden.

Till TS: En på sätt och vis framtvingad abort ja, men ja jag tycker du gör rätt. Den oro du alltid kommer ha för barnet, det skit pappan kan göra mot er och ett livslångt band till någon som misshandlat dig är inget man vill ha. Ett brutalt tufft beslut men du väljer säkerhet först och det är otroligt starkt och bra gjort. 

All lycka i framtiden.
  • Anonym (Sess)
    Anonym (X) skrev 2015-10-11 18:04:11 följande:
    Så du ville ha barnet fram till... När?
    Det spelar väl ingen roll. Eftersom hon känner sig tvingad till abort så vill hon kanske fortfarande ha barnet, men eftersom pappan misshandlat henne så kommer hon ta bort barnet och på samma gång den strypsnara och livslånga kedja detta barn skulle skapa med en person som enligt statistiken ligger i riskzonen för att kunna döda henne och det barn hon redan, alternativt göra deras liv till ett livslångt helvete. 
Svar på tråden tvingad till abort