• Anonym (Ts)

Hår i rumpan - tjejer behöver hjälp!

Hej jag är en tjej på 20 år, naturligt mörkhårig, och har oturen att ha mkt kroppshår

En av ställena jag hatar är röven, känns som att jag har jättemycket, för mycket. Det går bak till anus, runt anus. Det går också lite ut mot/på skinkorna. Står jag normalt är det väl några millimeter ut på skinkorna.

Jag epilerar men det är svårt att få bort allt, och så vågar jag inte ta längst ut för är så rädd att det ska spridas och bli mer. Men det gör också så att jag inte får bort allt.

Dehär tär på mig psykiskt och jag känner mig jätteäcklig och okvinnlig.

Så 2 frågor till er. Har ni hår i röven? Såfall hur mycket? Tar ni bort det? Såfall hur? Och tar ni bort allt?

Snälla svara skulle betyda så mkt om ni tog er tiden!

• Svar på tråden Hår i rumpan - tjejer behöver hjälp!
  • Anonym (Ibland)

Ja men inte så mkt så att det syns när jag står vanligt. Ibland rakar jag det försiktigt men inte så ofta då det är förbjudet område om du förstår vad jag menar ;)

• Anonym (jag med.)

Jag har och jag rakar. Vill hålla det fräscht då vi ibland har analsex. Men ja, din beskrivning liter som jag. Jag rakar med vanlig hyvel, sätter mig på huk och rakar. Har inte märkt ngt skillnad på hårstråna, varken mer eller grövre..

• Anonym (Ts)
    Anonym (jag med.) skrev 2015-10-11 22:06:30 följande:

Jag har och jag rakar. Vill hålla det fräscht då vi ibland har analsex. Men ja, din beskrivning liter som jag. Jag rakar med vanlig hyvel, sätter mig på huk och rakar. Har inte märkt ngt skillnad på hårstråna, varken mer eller grövre..

Ser du vart du rakar eller bara drar du med hyveln?

Blir det ibland att du drar lite på skinkorna, eller rakar du bara mellan?
  • Anonym (Japp)

Kör epilatorn överallt, musen, blygdisarna och där bak. Sitter på knä, särar lite på skinkorna och kör.... Har aldrig fått mer lr grövre hår av det.

• Anonym (wax on)

Japp, jag har.

Men waxar! Gå till ett bra ställe som gör brassewaxning. Dom löser det på ett kick och efter andra, tredje gången minskar hårväxten.

Va du än gör raka INTE! Det gör bara att det blir mer o ch mörkare hår.

• Anonym (Aj)
    Anonym (wax on) skrev 2015-10-11 22:54:04 följande:

Japp, jag har.

Men waxar! Gå till ett bra ställe som gör brassewaxning. Dom löser det på ett kick och efter andra, tredje gången minskar hårväxten.

Aj! Är du helt naken? Ligger man ner eller hur gör man? Känns intimt/riskfullt/utelämnande.
  • Anonym (Aj)

Lite hårig. Det syns inte bakifrån. Möjligtvis vid sex bakifrån men vet ej. Känns så jävla jobbigt att ta reda på det med spegel och böja sig och hålla på. Du är en Amazonkvinna, you should be proud god damn it. Ingen har klagat och ingen har sagt något och jag har inte fått mindre sex på grund av det. Jag skiter fan i det.

• Iowhannah

Jag har lite (det har nog de flesta) och vaxar. Innan man lärt känna den som vaxar en så kan det kännas utlämnande, typ som att gå till gynekologen (fast det stoppas inte in något i en), men det är lätt värt det! Kolla runt tills du hittar ett bra ställe.

• Anonym (Lovle)

Jag har, och jag låter det bara vara, spelar ju ingen roll om en har lite hår. 

• Anonym (Ts)
    Anonym (wax on) skrev 2015-10-11 22:54:04 följande:

Japp, jag har.

Hur mkt vaxar du? Vaxar du bara mellan eller lite på skinkorna också?
Svar på tråden Hår i rumpan - tjejer behöver hjälp!