Inlägg från: Anonym (Ts) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ts)

Hår i rumpan - tjejer behöver hjälp!

Hej jag är en tjej på 20 år, naturligt mörkhårig, och har oturen att ha mkt kroppshår

En av ställena jag hatar är röven, känns som att jag har jättemycket, för mycket. Det går bak till anus, runt anus. Det går också lite ut mot/på skinkorna. Står jag normalt är det väl några millimeter ut på skinkorna.

Jag epilerar men det är svårt att få bort allt, och så vågar jag inte ta längst ut för är så rädd att det ska spridas och bli mer. Men det gör också så att jag inte får bort allt.

Dehär tär på mig psykiskt och jag känner mig jätteäcklig och okvinnlig.

Så 2 frågor till er. Har ni hår i röven? Såfall hur mycket? Tar ni bort det? Såfall hur? Och tar ni bort allt?

Snälla svara skulle betyda så mkt om ni tog er tiden!

• Svar på tråden Hår i rumpan - tjejer behöver hjälp!
  • Anonym (Ts)
    Anonym (jag med.) skrev 2015-10-11 22:06:30 följande:

Jag har och jag rakar. Vill hålla det fräscht då vi ibland har analsex. Men ja, din beskrivning liter som jag. Jag rakar med vanlig hyvel, sätter mig på huk och rakar. Har inte märkt ngt skillnad på hårstråna, varken mer eller grövre..

Ser du vart du rakar eller bara drar du med hyveln?

Blir det ibland att du drar lite på skinkorna, eller rakar du bara mellan?
  • Anonym (Ts)
    Anonym (wax on) skrev 2015-10-11 22:54:04 följande:

Japp, jag har.

Men waxar! Gå till ett bra ställe som gör brassewaxning. Dom löser det på ett kick och efter andra, tredje gången minskar hårväxten.

Va du än gör raka INTE! Det gör bara att det blir mer o ch mörkare hår.

Hur mkt vaxar du? Vaxar du bara mellan eller lite på skinkorna också?
  • Anonym (Ts)
    Anonym (Aj) skrev 2015-10-12 00:36:00 följande:

Nej det är det inte.

De måste de ändå va. Rakade min kille på sidan på magen, det har gått en vecka, och det har inte växt ut nå mörk stubb än

Fast alla säger att de blir värre av att raka så jag vet inte va ha ska tro
  • Anonym (Ts)
    Anonym (wax on) skrev 2015-10-12 07:50:05 följande:

När jag började vaxade jag hela busken fram, och har raggarsträng upp till naveln, baksidan går fort även att jag har hår runt analen och på skinkor ner mot låren.

Nu när jag går tar hon allt från naveln, hel brassewaxning, hela rumpan, hela ben, och så har jag 2-3 strån på stortån som hon fixar med. ;)

Hur gjorde dy innan du vaxade på salong? Och tog du bort lika mycket få?
  • Anonym (Ts)
    Anonym (wax on) skrev 2015-10-12 11:44:10 följande:

Kom inte åt själv där bak, rakade musen och ben och baksida lår, men har tyvärr inget tips om man nu inte vaxar, vill liksom inte raka rumpan när man inte ser

Jag står med rumpan mot spegeln och lutar mig lite fram och drar isär skinkorna, då ser jag. Men då mår ja alltid dåligt för då ser ja hur mkt de verkligen är
  • Anonym (Ts)

Är det konstigt och onormalt att behåringen vid anus går ut lite mot skinkorna, och nån millimeter på?

• Anonym (Ts)
    Anonym (Lugnt) skrev 2015-10-12 11:59:20 följande:

Ta det lugnt ts. Så länge du inte ska medverka i någon (typisk) porrfilm så behöver du inte oroa dig. Människor är lurviga, även kvinnor. Ta bort det så ofta/mycket du orkar och tänk inte så mycket på det! Jag ansar kanske en gång/månad.

Ja men problemet är ju att jag aldrig kan ta bort allt för ör så rädd att jag tar för mkt, är inte en sån som bara drar över håret och så är det klart, utan jag verkligen kollar nogrant så att ja inte tar för mkt
  • Anonym (Ts)
    Anonym (Jepp) skrev 2015-10-12 13:30:31 följande:

Nä. Anledningen till att du aldrig ser sånt är att alla modeller och tjejer i mainstreamporrfilmer rakar/vaxar. Prova googla på "hairy hot girls" eller liknande så ska du nog få annat att tänka på än de där hårstråna som går ut någon millimeter på skinkan. 

Men hur är det med alla tjejer som man ser på stranden med små bikinis? Rakar/waxar dom? Förstår om dom blonda inte gör de men dom mörkhåriga och utländska?
  • Anonym (Ts)
    Sarakechi skrev 2015-10-12 16:34:53 följande:

Får lite om man inte rakat sig på ett tag, jag sitter på huk i duschen och rakar mig, funkar utmärkt bra!

Är du inte rädd att du ska råka raka för långt ut? Eller raka bort några ljusa hårstrån?
Svar på tråden Hår i rumpan - tjejer behöver hjälp!