• Anonym (Njutning)

Tipsa mig! Vill kunna svälja min mans sperma.

Min man vill så gärna att jagcavälher hans sperma när han sprutar mig i min mun men jag klarar inte det. Skulle så gärna göra det men jag gillar inte lukten jag vet att han tycker att det är det ultimata sättet att visa att man älskar sin man. Vad ska jag göra.

• Svar på tråden Tipsa mig! Vill kunna svälja min mans sperma.
  • Anonym (Lm)

Är det det ultimata beviset på kärlek om nån sväljer ens kroppsvätska fast att personen äcklas av det? Ok. Då kan du ju tipsa din sambo om att visa dig hur mycket han älskar dig genom att svälja din mens.

Så vet ni bägge att ni är ovärdeliga för varandra sen! Naw <3

• Anonym (sväljer)

hade också jättesvårt för det i början! Jag öppnar upp och ser till så han sprutar typ direkt ner i halsen samtidigt som jag sväljer och typ håller andan? Hahah

Tror man får försöka testa sig fram..

• Anonym (sväljer)

Kan dock tillägga att han inte bryr sig om jag sväljer eller inte :) jag gör det för att jag vill att han ska ha det skönt hela vägen :)

Så, gör det för din egen skull och klarar du inte av det så tvinga inte dig själv! :)

• Aylae

Tycker inte att du ska göra det när du inte vill! ! Jag testade en gång, för att vara snäll, och kräktes rätt ut på min sambos mage.

• Anonym (Mjo)

Hur gör du om du måste svälja nån äcklig hostmedicin eller annat?

• Alice111

Jag brukar svälja ner det direkt, innan man känner av smaken så mycket. Olika killars sperma smakar så klart lite olika. Har man gjort det några gånger så känns det inte så konstigt längre.

• Nyfikna72

Om du verkligen vill så är det ju bara testa och testa så du lär dig smaken. Min sambo gillade det inte alls i början men nu säger hon ingenting så det går ju att vänja sig.

• Anonym (Njutning)

Tack för tipsen. Jag får väl testa ikväll .

Svar på tråden Tipsa mig! Vill kunna svälja min mans sperma.