• Forumvärd

    Använder du reflex?

    Nu börjar det bli riktigt mörkt om kvällarna och det är inte lätt att se fotgängare efter vägen om de inte använder reflexer.
    Så hur gör du?
    Använder du reflex?
    Rösta och diskutera gärna i tråden.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Använder du reflex?
  • Hanna F

    Har reflexer på barnvagnen dock inga på mig själv så lite dåligt med det med tanke på jag småmuttrar för mig själv när jag kör bil och man inte ser folk. Så får ut och skaffa mig några reflexer


    Hanna fartdåren persson
  • Anonym (Liten)

    Har bara en liten (5x5cm typ) reflex på jackan...

  • Anton Chigurh

    Eftersom jag tänkt att jag skulle uppleva morgondagen också....så ja. Alltid.

    KRAM  //Anton birdy.gif


    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE

    Jag har oftast reflex. Inte riktigt alltid men då handlar det om platser där reflex inte gör så stor nytta.


    An insult is like a drink; it affects one only if accepted. And pride is too heavy baggage for my journey; I have none.
  • Abbe83

    Hemma har jag inte reflex för vi bor vid skogen men har reflex, reflexväst när jag går där det kör bilar. Vår vovve har reflexer på sin sele+ blinkhalsband. 

  • sextiotalist

    Har inte börjat ännu, mer än reflexvästen när jag cyklar till jobbet eller är ute och springer.
    Men snart åker de på igen

  • BigMami

    Inte än eftersom jag inte är ute när det är mörkt. Annars är det reflexväst som gäller på både stora som små!

    Många glömmer oftast bort att reflexer också är en färskvara så det kan vara idé i att köpa nya för varje år

Svar på tråden Använder du reflex?