små män
Vilken kvinna gillar små män?
Gissar små kvinnor? Jag som är lång och kurvig föredrar män som hanterar min storlek, så för mig handlar det mer om att jag som är en grand danois inte väljer en chihuahua, det brukar förövrigt vara åt båda håll.
jag har varit med lite olika män men min parter nu är drygt 170 cm, jag är själv under 160. Passar som hand i handsken på så himla många sätt!
jag har varit med lite olika män men min parter nu är drygt 170 cm, jag är själv under 160. Passar som hand i handsken på så himla många sätt!
Varför vill kvinnor generellt känna sig små? Är man som jag ca 170 cm så är det relativt många kvinnor som känns längre. Kan bero på klackstorlek eller annat kanske. Jag har ofta skor med bred högre klack. Känns bättre då.
Måste det vara så? Tänk på en liten mans förmåga att komma åt och röra sig över en stor kvinnas kropp.
Jisses gubbar. Jag är cirka 172cm väger 62kg är inte bredaxlad. Har aldrig stött på problem.
Givetvis måste det inte vara så men för mig är det så.
Jag uppskattar dessutom lekar där mannens storlek och styrka är av betydelse. Det är inte en slump att Rolf Lassgård alltid varit min våta dröm.
Ja.. Jag älskar fysisk dominans och det är svårt när mannen är fysiskt mindre än jag.
Ja.. Jag älskar fysisk dominans och det är svårt när mannen är fysiskt mindre än jag.
Haha ingen fara, jag har inga problem med min storlek! :) Jag är 178 cm och väger 78 kg
Haha ingen fara, jag har inga problem med min storlek! :) Jag är 178 cm och väger 78 kg
Knappast vältränad, ser nog väldigt normal ut åt det mer välnärda hållet haha ;)
Det hade varigt häftigt att få se vad jag klarat mot dej.
Det hade varigt häftigt att få se vad jag klarat mot dej.
Bensax och facesit är ju enkla knep att få övertag .Är det något du nyttjar?
Vad innebär "små män" då? Allt är ju relativt. Jag är ca 180cm, breda axlar om det nu var viktigt...sommartipsen kan man säga..och i jämförelse med Zlatan är jag ju relativt kort. Jämför jag med någon annan som skrev här inne så är jag ju relativt lång.
Mitt tidigare ex var 160cm...Hon jag lever med idag är 167cm och vi ser rätt så fina ut tillsammans tycker jag.
Vad innebär "små män" då? Allt är ju relativt. Jag är ca 180cm, breda axlar om det nu var viktigt...sommartipsen kan man säga..och i jämförelse med Zlatan är jag ju relativt kort. Jämför jag med någon annan som skrev här inne så är jag ju relativt lång.
Mitt tidigare ex var 160cm...Hon jag lever med idag är 167cm och vi ser rätt så fina ut tillsammans tycker jag.
Du?