• Anonym (små män)

små män

Vilken kvinna gillar små män?

• Svar på tråden små män
  • Anonym (små män)
    Lever så skrev 2015-10-18 22:16:38 följande:

Gissar små kvinnor? Jag som är lång och kurvig föredrar män som hanterar min storlek, så för mig handlar det mer om att jag som är en grand danois inte väljer en chihuahua, det brukar förövrigt vara åt båda håll.

Måste det vara så? Tänk på en liten mans förmåga att komma åt och röra sig över en stor kvinnas kropp.
  • Anonym (m)

jag har varit med lite olika män men min parter nu är drygt 170 cm, jag är själv under 160. Passar som hand i handsken på så himla många sätt! 

• Hermione Granger
    Anonym (m) skrev 2015-10-18 22:42:23 följande:

jag har varit med lite olika män men min parter nu är drygt 170 cm, jag är själv under 160. Passar som hand i handsken på så himla många sätt! 

har också varit med lite olika och inte funderat så mycket på saken. spontant så är det vissa saker som blicken fastnar på då man blir attraherad för mig. tror det är så för de flesta. leendet och blicken är viktiga men om man inte känner mannen så är det kanske lite mer attraherande om han är reslig och ståtlig. 
    det betyder mindre sen när man lärt känna varandra.

i relationer har jag fått ut lite olika saker av olika män. de viktigaste bitarna handlar inte alls om kroppsstorlek utan annat. i nuläget är jag med en man som är lite under meddel ca 170 och det funkar jättebra. 
    När frågan ställs så här kan jag ändå komma ihåg känslan av att vara med en större man och få känna sig lite ?liten?, lite svårt att förklara. Det är inget som är avgörande men något jag uppskattade då.

• Anonym (små män)

Varför vill kvinnor generellt känna sig små? Är man som jag ca 170 cm så är det relativt många kvinnor som känns längre. Kan bero på klackstorlek eller annat kanske. Jag har ofta skor med bred högre klack. Känns bättre då.

• Lever så
    Anonym (små män) skrev 2015-10-18 22:35:47 följande:

Måste det vara så? Tänk på en liten mans förmåga att komma åt och röra sig över en stor kvinnas kropp.

Givetvis måste det inte vara så men för mig är det så.

Jag uppskattar dessutom lekar där mannens storlek och styrka är av betydelse. Det är inte en slump att Rolf Lassgård alltid varit min våta dröm.
    never a failure always a lesson
  • Ronga

Jisses gubbar. Jag är cirka 172cm väger 62kg är inte bredaxlad. Har aldrig stött på problem. 

Ronga är en trevlig och äventyrlig sköldpadda
  • Anonym (små män)
    Lever så skrev 2015-10-19 14:42:05 följande:

Givetvis måste det inte vara så men för mig är det så.

Jag uppskattar dessutom lekar där mannens storlek och styrka är av betydelse. Det är inte en slump att Rolf Lassgård alltid varit min våta dröm.

Okej jag förstår. Din storlek och tyngd gör det inte så lämpat för, vad var det du sa chihauhau
  • Lever så

Ja.. Jag älskar fysisk dominans och det är svårt när mannen är fysiskt mindre än jag.

• Anonym (små män)
    Lever så skrev 2015-10-19 15:25:49 följande:

Ja.. Jag älskar fysisk dominans och det är svårt när mannen är fysiskt mindre än jag.

Lever så skrev 2015-10-19 15:25:49 följande:

Hur stor är du om jag törs fråga?
  • Lever så

Haha ingen fara, jag har inga problem med min storlek! :) Jag är 178 cm och väger 78 kg

• Anonym (små män)
    Lever så skrev 2015-10-19 15:32:11 följande:

Haha ingen fara, jag har inga problem med min storlek! :) Jag är 178 cm och väger 78 kg

Då är du vältränad alltså.många medelålderskvinnor i den längde brukar väga mycket mer har jag märkt.
  • Lever så

Knappast vältränad, ser nog väldigt normal ut åt det mer välnärda hållet haha ;)

• Anonym (små män)

Det hade varigt häftigt att få se vad jag klarat mot dej.

• Anonym (M26)
    Tiriyaki86 skrev 2015-10-18 22:14:27 följande:
    Vad mer behöver ges? Jag är en liten man.
    Hon vill veta ifall även kuken är liten.
  • Lever så
    Anonym (små män) skrev 2015-10-19 15:53:04 följande:

Det hade varigt häftigt att få se vad jag klarat mot dej.

Haha även lite större män brukar få anstränga sig... Jag ger inget gratis om man säger så... ;)
  • Anonym (små män)

Bensax och facesit är ju enkla knep att få övertag .Är det något du nyttjar?

• Times

Vad innebär "små män" då? Allt är ju relativt. Jag är ca 180cm, breda axlar om det nu var viktigt...sommartipsen kan man säga..och i jämförelse med Zlatan är jag ju relativt kort. Jämför jag med någon annan som skrev här inne så är jag ju relativt lång.

Mitt tidigare ex var 160cm...Hon jag lever med idag är 167cm och vi ser rätt så fina ut tillsammans tycker jag.

• Times
    Times skrev 2015-10-19 17:01:23 följande:

Vad innebär "små män" då? Allt är ju relativt. Jag är ca 180cm, breda axlar om det nu var viktigt...sommartipsen kan man säga..och i jämförelse med Zlatan är jag ju relativt kort. Jämför jag med någon annan som skrev här inne så är jag ju relativt lång.

Mitt tidigare ex var 160cm...Hon jag lever med idag är 167cm och vi ser rätt så fina ut tillsammans tycker jag.

Haha, sommartipsen ...skulle stå simmarkropp.
  • j a d e
    Anonym (små män) skrev 2015-10-17 10:23:48 följande:

Vilken kvinna gillar små män?

Vadå "vilken kvinna"?
Svar på tråden små män