• Anonym (:-O)

Vill varna för denna facebookgruppen!

Vilken fruktansvärt skrämmande grupp! Så som vissa skriver förvånar det mig att de inte förstår varför de inte fick behålla sina barn.

Anonym (wow batshitcrazy!!!) skrev 2015-12-21 08:36:19 följande:

Jag anmälde ett inlägg till FB där de outade personer och uppmuntrade till våld... Konstigt *ironin dryper* så ansåg FB att det inte bröt mot deras regler... Något som varit standardsvaret oavsett vad jag anmält det senaste året... Även när det varit klara fall av rasism och hot om våld....

Skärmdumpa och polisanmäl ist

De verkar fruktansvärt paranoida i den gruppen.

Ska man tro på folk i den gruppen är de ju alla oskyldiga till att deras barn har blivit omplacerade, det betvivlar jag stakt.

Ser man till hur alla uttrycker sig är jag övertygad om att felet ligger hos föräldrarna.

Barn omhändertas inte för skojs skull.

Någon mer som känner av dem sektliknande känslan i gruppen?

Vissa, fullständigt verklighetsfrånvarande personer med grav paranoia, predikar med långa osammanhängande inlägg som övriga medlemmar bugar sig inför och applåderar

En av gruppens sektledare slår nya rekord i att vara verklighetsfrånvarande.

Anonym (Sanningen) skrev 2015-12-29 16:25:54 följande:

Att de inte förstår varför barnen omhändertas när mamman inte klarat av att skydda dem från att se/utsättas för misshandel är ett mysterium...

Att de greppar efter halmstrån genom att hänga ut bilder på socialsekreterare och skrika om hur dessa ska utredas pga någonting någon har skrivit till bilden. Allt hänvisade till diverse lagar som tydligen ska ge dem rätt mot hela socialtjänsten gör det hela än mer skrattretande.

Har vi fått in sekt....nej jag menar gruppmedlemmar i tråden? Hur någon kan försvara det sjuka som skrivs i den gruppen förstår jag inte.

En struts skrev 2015-12-31 18:56:18 följande:

Det går ju inte att gå in på den där facebook-gruppen, så jag vet inte vad ni talar om.

Var också precis inne
Svar på tråden Vill varna för denna facebookgruppen!