Inlägg från: En del av oss |Visa alla inlägg
  • En del av oss

BF juni/juli

[quote=75988718][quote-nick]Ajvar skrev 2015-11-11 10:30:34 följande:[/quote-nick]

Åh jag blir så avis på alla era symptom! Jag känner verkligen nada niente! Kanske kan jag bara få en liten kräk eller ett blodsockerfall snart? Kanske kan jag känna att det blir tyngre att träna, bara en gång? Jag kan tom tänka mig en liten stramare bralla! :p

Går in i v8 idag (7+0) och har som ni ser väldigt svårt att ta till mig denna påstådda graviditet.. Om 8 dagar har jag tidigt UL, känns typ mer jobbigt än kul. Sämsta inställningen, jag vet. Fan ta detta kontrollbehov!

[/

Instämmer, exakt likadant här.

Grattis ni som gjort VUL/UL

Gammeltanten beklagar verkligen, vet hur det är då jag själv varit där alltför många gånger.

Hänger inte med här, ni har skrivit så mycket på bara 1 dygn.

Imorgon är det dags för inskrivning hos BM, känner mig inte ens säker på om bebis lever då jag inte känner ett enda symtom på att vara gravid. Det känns för mig helt overkligt att kunna vara gravid utan att känna det minsta.

Om allt går bra går min dröm i uppfyllelse juni/juli 2016
  • En del av oss

Sambo säljes extra billigt perfekt för dig som vill ha en ostöttande sambo under graviditet, speciellt lämplig för gravid med upprepade missfall och döda embryon i magen. Extra billig vid snabb affär.

Inte en kommentar om mitt graviditetstest jag tog för snart 1 timme seda och har han förberett någon fråga till dagens inskrivning kl 13? Nej han är totalt ointresserad av min graviditet så vad fan skall jag meddetta as till...klarar mig bättre utan han för han gör mig så jädra ledsen och arg med sitt skällande ifråasättande gapande och gnälliga han gör inte ett kit som betyder något för mig. Men jag blir aldrig av med han, jädra idiot försökte i tisdags då åker han och köper en present och igår ett frimärke efter mig på gymet...kan han bara hålla sig så långt borta som möjligt tack

Om allt går bra går min dröm i uppfyllelse juni/juli 2016 efter flertalet MF/MA
  • En del av oss

Inskrivning avklarad.

• En del av oss

Nu är jag tillbaka, är sjukt trött och orkar knappt inget. Jag som annars tränar 4-5 ggr/v får kämpa för att ens orka med 1 gång/v.

• En del av oss

[quote=76011669][quote-nick]Y o L o skrev 2015-11-16 21:56:17 följande:[/quote-nick]

Förresten, har ni några tankar kring denna fundering: mådde illa när jag väntade dottern, nu mår jag inte alls illa. Kan det vara för att jag väntar en son då? Någon som har en teori? Eller är det bara så enkelt att varje graviditet är olika! :)

[/

Varje graviditet är olika.

Själv mår jag inget vidare, äcklad av allt i matväg i stort sett och tycker allt luktar blää. Sover inte bra på nätterna och humöret är inte heller som det brukar. Just nu är det inget roligt att vara gravid. Längtar tills man är förbi v.12.

Gjorde inskrivning i torsdags och nu på torsdag är det äntligen dax för VUL hos min gynekolog, som jag längtat.

• En del av oss

Jossebublan låter riktigt otäckt. Har du lågt hb alltså järn och blodtryck? Du borde prata med din BM och dricka ordentligt med vatten.

• En del av oss

Blodtrycket sjunker i början av graviditeten. Jag tog mitt blodtryck i torsdags och hade lägre än vad jag brukar ha 100/60 och ett hB på 116 och jag hade 132 i augusti.

• En del av oss

[quote=76016062][quote-nick]Michaelaj skrev 2015-11-17 22:15:03 följande:[/quote-nick]

Hej! 

Jag är i vecka sex och skulle gärna vilja följas åt med flera andra gravida.

Vi bor i Stockholm och har en dotter som är född i feb 2014. Hon älskar bebisar, så vi får se hur det blir när hon får en egen :)

[/

Välkommen! När har du BF?

• En del av oss

Fryser till och från. Mitt humör är hemsk superkänslig och gråter för inget och är arg för jämnan på min sambo som jagnog skäller på varje dag.

Känner mig verkligen gravid. Inget smakar har svårt och komma på vad jag kan tänka mig äta och mår illa, gått ner 3 kg på 6 dagar pga. Illamående. Ömheten i brösten är kvar och alla BH urvuxna så jag måste köpa nytt.

Imorgon är det dax för VUL, är så nervös men samtidigt så förväntansfull. Hoppas verkligen allt är bra.

• En del av oss

[quote=76020160][quote-nick]Rosen5824 skrev 2015-11-18 22:21:23 följande:[/quote-nick]

Lycka till med VUL! Kram till dig!

[/

Tack så mycket. Hoppas verkligen det är min tur nu.

Svar på tråden BF juni/juli