Om killen är 180 cm lång, vilken vikt väljer du bland dessa alternativ?
Om killen är 180 cm lång, vilken vikt väljer du bland dessa alternativ? För både förhållande och sex... Vilken vikt skulle du tagit då?
Om killen är 180 cm lång, vilken vikt väljer du bland dessa alternativ? För både förhållande och sex... Vilken vikt skulle du tagit då?
Varför bara upp till 90?
Min man är 170 och väger 90 kg och siktar på att gå upp några kg till..hade han varit 180 så hade jag definitivt velat se mer än 90 kg på honom.
Kan inte låta bli att undra syftet med TS fråga?
TS, hade du tänkt anpassa din vikt till det alternativ som fått flest röster?
Men om du gillar din kropp när du väger 70 kg så är det ju så klart det du ska satsa på.. om du däremot bara vill gå ner i vikt för att kuken ska se större ut så tror jag inte det är ett smart drag.
Är du dum på riktigt eller? Kan du släppa att 90 kg= tjock. Du kan väga 90 kg utan att vara tjock.
Tja... här har du en "tjockis" på 187 cm och 105 kg..
argetfit.se/argetfit/ako-rahim/2924-oj-oj-oj
Väger du 70 kg kan du ju så klart ha muskler, men ska du vara vältränad så måste du ju vara rätt deffad och vid den vikten så ser man antagligen ganska "spinkigt vältränad" ut och det tycker jag inte är snyggt. Jag gillar helt enkelt inte killar som är för deffade och speciellt inte i dom lägre viktklasserna. Men det är jag och jag hade antagligen aldrig sett dig som ett alternativ så jag är mest troligt inte din "målgrupp".
Är du dum på riktigt eller? Kan du släppa att 90 kg= tjock. Du kan väga 90 kg utan att vara tjock.
Tja... här har du en "tjockis" på 187 cm och 105 kg..
argetfit.se/argetfit/ako-rahim/2924-oj-oj-oj
Väger du 70 kg kan du ju så klart ha muskler, men ska du vara vältränad så måste du ju vara rätt deffad och vid den vikten så ser man antagligen ganska "spinkigt vältränad" ut och det tycker jag inte är snyggt. Jag gillar helt enkelt inte killar som är för deffade och speciellt inte i dom lägre viktklasserna. Men det är jag och jag hade antagligen aldrig sett dig som ett alternativ så jag är mest troligt inte din "målgrupp".
Det är uppenbarligen inte din kropp eller k*k som gör att du inte får tjejer.
Alltså varför väljer ni 90 kg? Det är ju gränsen till övervikt om man inte tränar... Snyggast är väl ändå ungefär 75 kg på en 180 cm kille som inte är tränad?