Inlägg från: Anonym (m) |Visa alla inlägg
  • Anonym (m)

Om killen är 180 cm lång, vilken vikt väljer du bland dessa alternativ?

Om killen är 180 cm lång, vilken vikt väljer du bland dessa alternativ? För både förhållande och sex... Vilken vikt skulle du tagit då?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Om killen är 180 cm lång, vilken vikt väljer du bland dessa alternativ?
  • Anonym (m)
    Anonym (S) skrev 2015-10-27 07:44:41 följande:

Varför bara upp till 90?
    Min man är 170 och väger 90 kg och siktar på att gå upp några kg till..hade han varit 180 så hade jag definitivt velat se mer än 90 kg på honom.

Jag trivs inte i mer än 90 kg, jag skulle tolka mig själv som fet om jag väger mer än 90 kg, men också för smal om jag väger mindre än 70 kg... Så någonstans mellan 70-90 kg får ni välja mellan tyvärr.
  • Anonym (m)
    Anonym (S) skrev 2015-10-27 07:52:21 följande:
    Men det blir ju väldigt missvisande om du syftar på dig själv eftersom vi inte vet hur du ser ut och vad vikten består av. Självklart ser man fet ut om man väger 90 + otränad. Tar man min kille tex som väger 90 till 170 cm vältränad så ser han absolut inte fet ut. Nu frågade du ju om vilken vikt man föredrog till någon random kille på 180, utan att specificera koppstyp eller liknande- du sa aldrig att det speciifkt skulle gälla dig och hur du ser ut.
    En otränad kille, helt vanlig kille helt enkelt.
  • Anonym (m)
    Anonym (S) skrev 2015-10-27 09:00:46 följande:
    Vad menar du?
    Ja varför gillar du feta killar? Är du möjligen själv fet?
  • Anonym (m)
    Anonym (S) skrev 2015-10-27 09:09:23 följande:
    Har du ens läst mina inlägg? Nej jag är inte fet, jag väger 45 kg.
    Det är inte vanligt att smala tjejer vill ha feta killar, väger man över 90 kg som 180 cm så är man på gränsen till övervikt om man inte tränar.

Vad vill du ha sagt med dina tidigare svar, jag har dubbelkollat, ser inget.
  • Anonym (m)
    Danzig76 skrev 2015-10-27 09:26:55 följande:

Kan inte låta bli att undra syftet med TS fråga?
    TS, hade du tänkt anpassa din vikt till det alternativ som fått flest röster?

70 kg fick inga röster, det var faktiskt vikten jag hade tänkt satsa på för man får större kuk om man bantar dessutom ser man snygg ut om man är smal men inte underviktig... 70-75 kg är perfekt... Familjeliv är sjukt, dom vill se istället 90 kg på en 180 cm kille hahaha.
  • Anonym (m)
    Anonym (S) skrev 2015-10-27 11:46:51 följande:
    Ok, jag är kanske sjuk men hellre en vältränad kropp än en kille som bantat för att kuken ska se större ut ....
    Man kan väl vara 70-75 kg och vältränad? Vad är skillnaden på det och en 95 kg tjockis?
  • Anonym (m)
    Anonym (S) skrev 2015-10-27 11:51:47 följande:

Men om du gillar din kropp när du väger 70 kg så är det ju så klart det du ska satsa på.. om du däremot bara vill gå ner i vikt för att kuken ska se större ut så tror jag inte det är ett smart drag.

Dessutom vill tjejer ha en stor kuk, ni ljuger bara, ni letar egentligen efter en kille med 18 cm kuk istället för 14 cm.... Man får större kuk om man bantar, det sägs vara 1 cm per 8 kg.
  • Anonym (m)
    Anonym (S) skrev 2015-10-27 11:59:38 följande:

Är du dum på riktigt eller? Kan du släppa att 90 kg= tjock. Du kan väga 90 kg utan att vara tjock.

Tja... här har du en "tjockis" på 187 cm och 105 kg..
    argetfit.se/argetfit/ako-rahim/2924-oj-oj-oj

Väger du 70 kg kan du ju så klart ha muskler, men ska du vara vältränad så måste du ju vara rätt deffad och vid den vikten så ser man antagligen ganska "spinkigt vältränad" ut och det tycker jag inte är snyggt. Jag gillar helt enkelt inte killar som är för deffade och speciellt inte i dom lägre viktklasserna. Men det är jag och jag hade antagligen aldrig sett dig som ett alternativ så jag är mest troligt inte din "målgrupp".

Du är ju sjuk, han har typ 20 kg muskler, egentligen skulle han väga 85-90 kg om han var utan musklerna... Det är inte många tjejer som tänder på bodybuilders kan jag direkt säga.......
  • Anonym (m)
    Anonym (S) skrev 2015-10-27 11:59:38 följande:

Är du dum på riktigt eller? Kan du släppa att 90 kg= tjock. Du kan väga 90 kg utan att vara tjock.

Tja... här har du en "tjockis" på 187 cm och 105 kg..
    argetfit.se/argetfit/ako-rahim/2924-oj-oj-oj

Väger du 70 kg kan du ju så klart ha muskler, men ska du vara vältränad så måste du ju vara rätt deffad och vid den vikten så ser man antagligen ganska "spinkigt vältränad" ut och det tycker jag inte är snyggt. Jag gillar helt enkelt inte killar som är för deffade och speciellt inte i dom lägre viktklasserna. Men det är jag och jag hade antagligen aldrig sett dig som ett alternativ så jag är mest troligt inte din "målgrupp".

Det är bara kolla på Cristiano Ronaldo, han väger 75 kg till sina 180 cm... Tycker du inte hans kropp är snygg???
  • Anonym (m)
    Anonym (S) skrev 2015-10-27 12:08:55 följande:
    Varför så otrevlig och aggressiv? Jag kallar inte dig sjuk för att du hatar muskler. Det finns många som tycker muskler är snyggt och det finns många som inte tycker det. Helt fantastiskt att vi tycker olika och att det finns något för alla va?
    Du har däremot fel när du antyder att inga tjejer gillar det där. Möjligtvis inga tjejer i dina kretsar men det är inte samma sak. Men det spelar ingen roll. Se ut som du vill, det finns alltid någon som gillar det. Försök att inte var så himla otrevlig bara för jag lovar dig att det däremot är något som dom allra flesta ogillar.
    Jag är aggressivt lagd, akta dig... Cristiano Ronaldo har du en riktigt biffig kille som har snygg kropp på 75 kg till sina 180 cm... Tycker du inte hans kropp är snygg???
  • Anonym (m)
    Anonym (S) skrev 2015-10-27 12:14:40 följande:
    Akta mig?

Nu står det dock på svenskafans att han väger 85,men visst. Och nej, jag tycker generellt inte att fotbollsspelare har snygga kroppar, men det är JAG. VIll DU se ut så så ska du ju så klart satsa på det. Det kommer finnas dom som tycker det är snyggt och det kommer finnas dom som inte gör det. Det är bara att acceptera.
    Aa, du har rätt att det finns tjejer som har alla smaker som smal/vältränad osv. Jag satsar nog istället på en större kuk, man får 2 cm längre kuk om man väger 75 kg till skillnad från 90 kg... Man måste ju också kunna tillfredsställa tjejen man är tillsammans med en stor kuk... Tjejer vill ha egentligen en 18 cm kuk medans tjockisarna på 110 kg kanske bara har en 13 cm kuk... Bantar dom ner sig till 70 kg så får dom en 18 cm kuk.
  • Anonym (m)
    Anonym (tragiskt) skrev 2015-10-27 12:21:21 följande:

Det är uppenbarligen inte din kropp eller k*k som gör att du inte får tjejer.

Jag har tjejer, inga problem, men jag vill göra mig så fysiskt attraktiv som möjligt med en så stor kuk som möjligt.
  • Anonym (m)
    Anton Chigurh skrev 2015-10-27 12:24:02 följande:
    Nja...kanske, kanske inte, jag är 2 cm längre än killen på bilden du länkar till (alltså

är jag 189 cm) och jag väger 82 - 83 kilo, och visst är jag hyfsad smal, men inte otränad, så gentlemannen på bilderna hade säkert sett hyfsad vältränad även om han vägde 20 kilo mindre.

Jag väger 82 - 83 kilo på bilden, exakt samma som idag således. Och DET ÄR FAN SNART JUL !!!

Kram //Antonweights1.gif
    Hur stor kuk har du på dina 189 cm & 83 kg?
  • Anonym (m)

Alltså varför väljer ni 90 kg? Det är ju gränsen till övervikt om man inte tränar... Snyggast är väl ändå ungefär 75 kg på en 180 cm kille som inte är tränad?

• Anonym (m)
    Tribute skrev 2015-10-29 13:24:22 följande:
    För att vi tycker att dom är snyggast? Precis som jag läste ditt svar så satt jag och kollade på en av de snyggaste männen jag vet: Chris Pratt i Parks and Recreations. Det var innan han gick ner i vikt för rollerna i Guardians of the Galaxy och Jurassic World.

Här är en bild på honom som representerar en riktigt sexig man i mitt sinne (där lär han ha vägt minst 90 kg): cdn.hitfix.com/photos/4876031/parks-and-recreation-farmers-market.JPG

Jag har haft sex med riktigt smala och vältränade killar. Jag tycker mig ha märkt att de har större penis. För mig är det sekundärt. Jag tänder inte ordentligt på smala, vältränade killar. Jag vill ha lite hull och känslan av att killen är större än mig. Han ska vara "björnig".

Du behöver inte ta det personligt vet du. Det finns bra många män som inte skulle ta i mig, som har stora höfter, stora bröst och definierad midja men i övrigt inte är särskilt vältränad, med tång. Jag struntar helt enkelt i dem. Som du ser i din lilla undersökning så FINNS det tjejer som föredrar din vikt. Det är dom du ska hitta för oss andra kommer du inte kunna omvända.
    Han på bilden väger ungefär 80-85 kg om jag fick gissa, aldrig över 90 kg.
Svar på tråden Om killen är 180 cm lång, vilken vikt väljer du bland dessa alternativ?