Inlägg från: Anonym (:)) |Visa alla inlägg
  • Anonym (:))

Behöver lite råd

Klart han kan älska dig. Men mest älskar han sitt knark!!! Du kommer långt ner och inget du ens ska försöka tävla med... Du kommer förlora... Han har säkert dragit på ett återfall. Du kan inte göra så mycket... Mer en att finnas... Men hoppas inte för mycket... Det här är något han måste klara av själv... Och det gäller att ha en vilja av stål. Var hans vän men ge inte upp dig själv eller liv... En knarkare är sig närmast och sina behov och kommer att säga vad som för att få det han vill... Sitt knark... Och tyvärr kommer inte många att klara sig ur det... Så vore jag dig, skulle jag stänga denna dörr, hur hårt det en låter. Det här är hans kamp..

• Anonym (:))
    Lyckansost skrev 2015-11-03 23:32:52 följande:

Han älskade INTE mig, gick tillbaka till sitt ex

Samma natt. Och hon ville meddela att det va dom två nu så jag skulle inte hoppas på för mkt.

Nu till det största. Jag är gravid med hans barn och detta vet hon om å ändå skriver hon en sådan sak. Fy

Inge kul :( Det gör ont när hjärtat går sönder. Men du kommer bli hel igen. Nu måste du tänka på dig och barnet... Ska du behålla det? Gör det för din skull, inte för att du tror att det bli ni... Du kommer bli själv. Det här är något du måste bestämma, vad som är bäst för dig. Stäng dörren mot honom. Var glad att han gick. Vad glad att hon berättade. Gå vidare. Lycka till <3
Svar på tråden Behöver lite råd