KillBill skrev 2015-10-31 10:28:12 följande:
Nja, allt är ju inte som vanligt. SD har ju lämnat riksdagen för att arbeta utomparlamentariskt.
Jag undrar hur många av svenska folket som tycker att det är acceptabelt att vi skattebetalare ska betala varje SD riksdagsledamot 61 000 kr i månaden (ca 80 000 kr inkl soc) för att han eller hon ska dela ut flygblad? Totalt för alla SDs ledamöter så handlar det om ca 50 000 000 kr per år som vi skattebetalare får betala för SDs ledamöter trots att de inte längre gör sitt jobb. Det är ta mig fan skandal
Full retard som vanligt då.
Att svetsarn bränner bort hundratals miljarder på att förstöra landet i grunden är inte skandal.
Att en parti slutar leka i skattebekostad fritisgård och börjat mer vända sig till FOLKET dom ska representera är skandal.
Från min sida, från en som ingår har fallit för masspsykosen och ingår inte i svetsarns sekt kan jag säga att det är skandal av astronomiska proportioner att vi ska betala mer för en invasion från tredje världen än vi spenderar på rättsväsendet militär eller vård.
Under tiden alla tre nämnda ovan saknar miljarder för att bedriva sin verksamhet,