• Anonym (Money $$$)

Tjejer! Blir en kille sexigare om han tjänar mycket pengar? Samma utseende + personlighet som en annan som tjänar mindre pengar

Tjejer! Blir en kille sexigare om han tjänar mycket pengar? Samma utseende + personlighet som en annan som tjänar mindre pengar... Alltså ingen skillnad alls på de båda killarna när det kommer till personlighet + utseende... Bara det är en kille som tjänar mer pengar och den andra tjänar mindre.

Vi säger en kille tjänar 50.000/månad, den andra killen tjänar 25.000/månad... Dom har EXAKT samma jobb bara den ena tjänar mer än den andra killen... EXAKT samma personlighet + utseende som sagt på de båda killarna.

Rösta hur du ärligt tycker.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tjejer! Blir en kille sexigare om han tjänar mycket pengar? Samma utseende + personlighet som en annan som tjänar mindre pengar
  • Anonym (Money $$$)

ljk

• Anonym (Big boobs)

Skiter björnen i skogen?

• Anonym (Money $$$)
    Anonym (Big boobs) skrev 2015-10-31 11:00:09 följande:

Skiter björnen i skogen?

Lol
  • Anonym (Ja)

Ja självklart! Killar som har bra med pengar får väl ligga betydligt mer än fattiga killar? Jag tänder mer på en rik kille än en fattig

• Anonym (Money $$$)
    Anonym (Ja) skrev 2015-10-31 11:04:41 följande:

Ja självklart! Killar som har bra med pengar får väl ligga betydligt mer än fattiga killar? Jag tänder mer på en rik kille än en fattig

Det är bra du talar sanning, jag älskar folk som vågar stå för sina åsikter.
  • Anonym (Nja)

Nja det vill jag inte säga han jag gifte mig med var arbetslös och han jag är gift med nu tjänar 55000kr/mån. (Samma man för övrigt) Klart lite sexigt är det men det var ju uppenbarligen inte därför jag valde han.

• Anonym (Kalle)

Den kvinna som svarar nej på ts fråga ljuger.. Så enkelt är det. Alla tjejer går igång på män med pengar.  Det sitter hårdkodat i generna. Går inte att ändra på hur mycket än folk vill tro det.

• Anonym (Money $$$)
    Anonym (Kalle) skrev 2015-10-31 11:19:51 följande:

Den kvinna som svarar nej på ts fråga ljuger.. Så enkelt är det. Alla tjejer går igång på män med pengar.  Det sitter hårdkodat i generna. Går inte att ändra på hur mycket än folk vill tro det.

Tror själv på det också, men vi får se vad tjejerna på familjeliv röstar tillslut hehe.
  • Anonym (snygg och fattig)

Jag kunde inte rösta för mitt alternativ fanns inte. Jag vill hellre ha den fattiga killen. Har aldrig träffat en sexig rik man. Vet inte vad det beror på. Kanske nåt som är "hårdkodat i mina gener" ^^

Men nu undrar jag ts, vad får du ut av att starta de här trådarna? Ja, jag utgår från att det är du son spammat familjeliv med de här frågetrådarna. Du vill uppenbarligen bevisa att tjejer är golddiggers, men svaren på dina frågor har tytt på motsatsen hittills. Då vrider du frågeställningen för att passa ditt syfte bättre.

Vad är det? Har du blivit dumpad till förmån för en rik snubbe? Är du en rik trist snubbe själv och nu vill du övertyga dig själv om att dina pengar kommer att väga upp dina övriga brister? Vore det inte bättre om du startade en tråd om dina verkliga problem så kanske du kan få några vettiga råd?

Svar på tråden Tjejer! Blir en kille sexigare om han tjänar mycket pengar? Samma utseende + personlighet som en annan som tjänar mindre pengar