• springa

BF juli 2016

Tänkte jag startar tråd för Bf juli 2016 då jag plussade för ett par dagar sedan på ÄL+10, och 3 gånger efter det ;).Detta är vårt 3e barn :) 

Fler som plussat med Bf juli? :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-11-09 10:30
    BF
    14/7 Springa- tredje barnet
    17/7 Theta- andra barnet
    17/7 Halo83- tredje barnet
    18/7 Millan1984- andra barnet
    20/7 Karniia - tredje barnet

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-11-09 18:12
    BF för Julimammor här:
    www.familjeliv.se/leave%3A//www.familjeliv.se/forum/thread/75980367-bf-lista-julibebisar-2016/1%23m1

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-11-09 19:27
    BF julimammor 2016:
    www.familjeliv.se/leave%3A//www.familjeliv.se/forum/thread/75980367-bf-lista-julibebisar-2016/1%23m1

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-11-09 19:40
    BF-lista julimammor 2016:
    www.familjeliv.se/forum/thread/75980367-bf-lista-julibebisar-2016/1

• Svar på tråden BF juli 2016
  • mimmigodisbulle

migrän-

Nu har jag en migrän som heter Aura migrän och jag får bara själva auran och ingen huvudvärk. Så jag får bara synfel med blixtrar och flimmer. Nu har jag hittills bara fått det en gång. Men jag tog en alvedon direkt när det började. 

Ja det är hemskt med migrän. Men har du inte testat dig?

• Anonym (migrän)
    mimmigodisbulle skrev 2015-11-13 14:29:09 följande:

migrän-

Nu har jag en migrän som heter Aura migrän och jag får bara själva auran och ingen huvudvärk. Så jag får bara synfel med blixtrar och flimmer. Nu har jag hittills bara fått det en gång. Men jag tog en alvedon direkt när det började. 

Ja det är hemskt med migrän. Men har du inte testat dig?

Åh vad skönt att du slipper smärtan även fast jag föestår att blixtarna inte är lätt att hantera heller, får hoppas på att du slipper de framöver.

Inte vågat, rädd att dra otur över mig om jag testar för tidigt (jag vet helt knäppt!), rädd att bli besviken i onödan (dvs testat för tidigt) och livrädd att tro testet visa fel och sedan inse att jag inte är gravid.

Har tagit treo hittills men vill gärna inte göra de UTIFALL. Längtar så mycket efter bebis så jag vill ha bort gifterna innan.
  • Väntande
    aprilbebisen skrev 2015-11-13 08:32:10 följande:
    Varför ska du på vul på onsdag och vilken vecka är du i då? :)
    Jag har redan kommenterat det :P men är ju inte så lätt att ha 100% koll på när alla skriver så ofta! Men kortfattat för att jag haft fler mf och ett ma så blev jag lovad det av min läkare.
  • Fsake

Hej alla!

Är tydligen gravid BF 25/7 så tänkte haka på här. Plussade i onsdags på äl+10, även igår och idag

Tredje barnet för mig och maken.

Har ömma bröst och illamående till och från. Bara i vecka 4 änsålänge. Hoppas att allt går vägen!

Är gärna med i FB gruppen.

• Theta
    Maya03 skrev 2015-11-13 17:05:52 följande:

kan inte andra på Facebook se om man är med i den gruppen?

Det är en hemlig grupp så det går inte att söka på den och man ser inte att någon är medlem i den såvida man själv inte är medlem i den
  • krumbukt

Hej, jag tänkte hoppa in här om det är okej! Jag har egentligen bf den sista juni men jag är helt övertygad om att det kommer bli en julibebis :D  

Det är mitt och sambons andra barn och jag verkar må sämre den här graviditeten. Jag hoppas det försvinner där kring v12 senast! 

Är gärna med i FB-gruppen =)

• Anonym (första barnet)

hej! är i v 6+4, BF 2/7 och har lite ömma bröst men inget illamående alls :) är väldigt glad för det! väntar mitt första barn och är väldigt glad men samtidigt nervös.. tycker dagarna går sakta fram tills missfallsprocenten minskar.. är annars väldigt trött. hur ska man tänka för att inte oroa ihjäl sig ?

grattis till er alla andra som plussat! :)

• Fsake
    S0ckert0ppen skrev 2015-11-13 18:08:26 följande:

Hej plussade idag, skulle vilja vara med i FB gruppen, hur gör jag då?

Hej!

Skicka ett meddelande till karniia med din e-post så lägger hon till dig vad fick du för BF?
Svar på tråden BF juli 2016