• Nandez

Vad läser ni just nu?

Just nu läser jag Blomsterkronan av Minette Walters.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2020-12-01 17:16
    Berätta gärna lite kortfattat om bokens intrig.

• Svar på tråden Vad läser ni just nu?
  • stormicke

läser kamratposten från sep 2012 (har lite å koma ikapp me) Tidningen har ju funits i typ 100 år Katt

utöver det har jag fått tag i gamla lumpen instruktoiner i hur man gör egen krigsgryta, grotta ned mig i det just nu!! med en kopp gröt!Kaffe

mvh Micke

• RaYzLeR

Ljudböcker, lyssnar ni på sådant? Jag kan inte koncentrera mig när jag läser, så ljudböcker hade varit bättre för mig. Glad

• stormicke
    RaYzLeR skrev 2023-10-20 23:08:54 följande:

Ljudböcker, lyssnar ni på sådant? Jag kan inte koncentrera mig när jag läser, så ljudböcker hade varit bättre för mig. Glad

förfölje du mej!!!

vi lever i en orolig tid

mvh micke
  • LFF

Lyssnar på ljudbok när jag städar, promenerar etc. Måste röra på mig, annars somnar jag oavsett hur bra boken är. 
  • Nandez

Lyssnat mycket på ljudböcker förut, nu läser jag bara pappersböcker. Tycker att att lyssna tar så lång tid, läser fortare.

Ljudböcker är är bra så att man kan välja det som man gillar bästGlad
  • Nandez
    LFF skrev 2023-10-20 23:19:49 följande:
    Lyssnar på ljudbok när jag städar, promenerar etc. Måste röra på mig, annars somnar jag oavsett hur bra boken är. 
    Ljudbok är toppen vid promenadGlad
  • Nandez
    Nandez skrev 2023-10-21 22:49:03 följande:

Läser Familjen Lambs återkomst av Lisa Jewell

Den är bra men som helt fristående bok 
Svar på tråden Vad läser ni just nu?