Hjälp !
Hej alla där ute !
Vet inte om jag söker efter råd eller bara vill kolla hur många som är i den sitsen jag är i .
Min man och jag har varit gifta i 1,5 år , har hus och hela baletten (så tryggt förhållande i övrigt).
Men min man har sedan många år tillbaka ätit ångestdämpande mediciner som han säger medfört minskad lust.
Vi har vart hos läkaren och pratat och jag har nästintill tvingat han nu att ringa läkaren för att sluta med sin medicin.
Men ibland känns det som att han inte ens vill ha sex med mig , gör liksom inget för att visa det . Jag kan ligga naken jämte han och han typ pussar mig och säger godnatt.
Jag mår skit av detta ,men känner mig dum samtidigt för han försöker ju ändra på det men samtidigt känns det inte alls som att hans attraktion finns där överhuvudtaget !
Jag har aldrig haft problem med självförtroende innan , men nu är det i bott och vet inte om jag ska lämna han eller hur jag ska göra , vill ju inte leva så här heller .
Till saken hör oxå att vi är under 30 och har försökt bli gravida >(inte så lätt när man har sex typ 1 gång varannan vecka )
och jag känner att om jag stannar så vet jag inte hur det blir ;(
Nån som känner igen sig som vet hur detta känns?;(
tack för att jag fick skriva av mig lite :)