• Underhill

Hjälp !

Gissar att de flesta som inte får sina behov någorlunda tillgodosedda förstår hur du känner...skulle gissa att den där medicinen ställer till det en helt del med din partners lust...men det behöver ju inte bara vara den (menar att vi alla är olika och har olika intresse och lust helt enkelt). Trist att din partner inte lyssnar och verkligen försöker göra något åt det. Svårt att göra mer än att försöka påverka och förklara hur man känner och tycker som du ändå verkar försöka med. 

E vi överens så kör vi
  • Underhill
    Anonym (maria) skrev 2015-11-06 11:23:10 följande:
    Tack för att du tog tiden och svara :) hjälper mkt nu å bara få rådfråga och bli lyssnad på:)
    Jag orkar inte ta denna diskussion med min man mer för vi har haft den ungefär 100 ggr.
    Vet inte vad det värsta är tror att det förstör mig mer och mer när han inte visar att han blir tänd på mig :( han säger att han blir det men känns verkligen inte så. Jag gråter varje dag mår skit. Vill inte leva med han om det ska vara såhär men samtidigt så är han en jättebra kille så kommer inte hitta en så bra kille igen :(
    Låter som han är lite "avtrubbad"...men å andra sidan är vi ju lite olika som sagt. Vi visar olika mycket känslor och engagemang i olika saker...förstår hur du känner, men det gör ju inte saken bättre :)...även om man tycker att man tagit upp det hur många gånger som helst så VET man när man nått  fram ändå. Din partner kanske var annorlunda innan medicinen!?
    E vi överens så kör vi
Svar på tråden Hjälp !