• Anonym (Boobisar)

    Ömma bröstvårtor

    Min fru har alltid har extremt känsliga bröstvårtor. Så pass känsliga att beröring alltid varit obehagligt och brösten har därmed inte varit en erogen zon. Som bröstälskande man har det varit tråkigt men givetvis något att bara acceptera:)

    När hon skulle amma vårt första barn så var det oerhört plågsam för henne. Det blev tårar och gråt varje gång och hon stod ut i ett par månader.

    Av någon oförklarlig anledning gick det mycket bättre med vårt andra barn. Det är nu helt smärtfritt.

    För en tid sedan frågade jag lite halvt på skämt om jag fick smaka på hennes bröstmjölk. Hon sa att det var ok så jag sög tag i bröstvårtan och provsmakade:) Hennes reaktion var dock inte alls som jag förväntade - hon började snabbt stöna och sa att det kändes helt annorlunda när jag ammade istället för barnet. Hon påstod att det strålade rakt ner i klittan och hon blev superkåt (och väldigt förvånad). Hon reagerade lite mer som jag är van vid med tidigare partners, dvs att brösten är sexuella och kan ge sexuell njutning.

    Jag är överlycklig både för min och för hennes skull och undrar nu om detta tillstånd kan kvarstå även efter hon slutat amma? Kan känsligheten/smärtan i bröstvårtorna försvunnit för alltid? Någon som upplevt liknande?

  • Svar på tråden Ömma bröstvårtor
Svar på tråden Ömma bröstvårtor