• FamiljeFaderGudFader

moderaternas gräns förslag

Vad tycker ni om det nya förslaget från moderaterna om tillfälliga gränskontroller i sverige ?

• Svar på tråden moderaternas gräns förslag
  • Anonym (Peter)
    felix le chat skrev 2015-11-11 12:55:44 följande:

Sverige är ett rikt land ! 

Rikt på olika kulturer
  • fragile

Jättebra förslag. Moderaterna är de enda som ser problematiken i dagens kaos. 

• FrogestundMm
    fragile skrev 2015-11-11 12:59:44 följande:

Jättebra förslag. Moderaterna är de enda som ser problematiken i dagens kaos. 

???? Jasså känner du igen öppna era hjärtan... go f your self, moderaterna fiskar röster nu när dom inser att vinden börjar vända skenheliga jävla pisshoror
  • fragile
    FrogestundMm skrev 2015-11-11 13:04:27 följande:
    ???? Jasså känner du igen öppna era hjärtan... go f your self, moderaterna fiskar röster nu när dom inser att vinden börjar vända skenheliga jävla pisshoror
    Ja, visserligen har du rätt i det. Jag menar bara att deras förslag de la fram nu var bra. Bättre sent än aldrig, alltså, att de inser vad som sker i landet.
  • FrogestundMm
    fragile skrev 2015-11-11 13:07:56 följande:

Ja, visserligen har du rätt i det. Jag menar bara att deras förslag de la fram nu var bra. Bättre sent än aldrig, alltså, att de inser vad som sker i landet.

Ursäkta för föregående meddelande jag läste vad jag skrev och det lät lite väl aggressivt mot dig.. det var inte min mening. Hatar bara politiker just nu du har rätt i att visst är det bättre sent än aldrig
  • fragile
    FrogestundMm skrev 2015-11-11 13:18:34 följande:
    Ursäkta för föregående meddelande jag läste vad jag skrev och det lät lite väl aggressivt mot dig.. det var inte min mening. Hatar bara politiker just nu du har rätt i att visst är det bättre sent än aldrig
    Hehhe det är lugnt, ingen skada skedd. Förstår att folk har enorma frustrationer när det gäller politik =)
  • RockingSkåne
    FrogestundMm skrev 2015-11-11 13:04:27 följande:
    Alla partier vänder kappan efter vinden. Utom möjligen SD och V.
  • Anonym (agda)

Jag tror inte Löfven vill strama åt invandringen. Han vill att vi tar emot med öppna hjärtan MEN han drömmer om att alla EU-länder ska vara lika generösa som Sverige........nja vi får se. Kanske får vi allihop De är ju inte en belastning/kostnad utan en ren vinst. Typ de ska ju ta hand om oss när vi blir gamla. Bara en sån sak.

• Anonym (Peter)

Synd att inte Lövet har hört uttrycket " mota Olle i grind" men han kanske har hört " facit i hand"

Svar på tråden moderaternas gräns förslag