• Anonym (frugan)

Jag är gift med en transvestit

just nu håller han på att klä om. Sen ska jag sätta på mig dildon och spänna på honom. Ibland känns det kul och spännande. Ibland känns det som ett jävla tvång. Men vad ska man göra, i nöd och lust ... :-/
    Nån fler?

• Svar på tråden Jag är gift med en transvestit
  • Johan75

Finns det något samband mellan transvestiter och önskan att bli påspänd i rumpan? Transvestiter är väl oftast heterosexuella män som gillar att klä sig i kvinnokläder? Tror att du är gift med en transvestit som även råkar gilla en dildo i pastejköket. 

Annars tycker jag att man generellt ska vara försiktig med att göra saker sexuellt som man inte trivs med. Och då spelar det ingen roll huruvida partnern är transvestit, hetero-/homosexuell, nekrofil, eller swinger. 

Behold, i come as a thief.
  • Anonym (aldrig!)

Jag hade INTE fixat ha en man som är konstig på nåt sätt.... jag hade valt att lämna honom då.

• Anonym (Lo)

att vara transa är en sak, att gilla att få en dildo i röven är en annan Det är liksom inte transa=gilla dildo i röven
    ..vad är det du stör dig på?

• Anonym (...)
    Anonym (frugan) skrev 2015-11-11 19:55:15 följande:

just nu håller han på att klä om. Sen ska jag sätta på mig dildon och spänna på honom. Ibland känns det kul och spännande. Ibland känns det som ett jävla tvång. Men vad ska man göra, i nöd och lust ... :-/
    Nån fler?

Varför går du inte därifrån om du nu äcklas så mycket?  Betalar han hyran?
  • Aniiee
    Johan75 skrev 2015-11-11 20:06:19 följande:

Finns det något samband mellan transvestiter och önskan att bli påspänd i rumpan? Transvestiter är väl oftast heterosexuella män som gillar att klä sig i kvinnokläder? Tror att du är gift med en transvestit som även råkar gilla en dildo i pastejköket. 

Annars tycker jag att man generellt ska vara försiktig med att göra saker sexuellt som man inte trivs med. Och då spelar det ingen roll huruvida partnern är transvestit, hetero-/homosexuell, nekrofil, eller swinger. 

Jag ger dig rätt i första stycket och håller med dig i andra stycket. 
    Will you be forgiven when the cold grave has come?
  • Anonym (bi)
    Anonym (frugan) skrev 2015-11-11 19:55:15 följande:

Nån fler?

Jag tror nog att han är bisexuell som tänder på både kvinnor och män men också att han är en transvestit.
  • Johan75
    Anonym (bi) skrev 2015-11-11 21:58:27 följande:
    Jag tror nog att han är bisexuell som tänder på både kvinnor och män men också att han är en transvestit.
    Varför skulle han vara bisexuell? För att han vill bli penetrerad? Funkar det så? 

Jag menar att - jag är heterosexuell. Jag tänder på kvinnor. Det skulle liksom inte funka med exempelvis en man som klädde ut sig till kvinna. 

Jag tänker att han gillar att klä sig i kvinnokläder. Inte jättevanligt men inte heller något man inte hört talas om. Sen verkar han även gilla stimulans i rumpan, och det finns det väl väldigt många heterosexuella män som gillar? Tycker  liksom att det inte går att dra så mycket fler slutsatser än så utifrån det lilla TS skrivit. 

Och jag vidhåller att TS bör vara försiktig med att utföra sexuella handlingar som hon inte trivs med. Tycker det är helt ok att vara öppen för saker och prova sig fram, men det finns liksom inget samband mellan TS sambos sexuallitet och vad hon ska känna sig tvingad att göra. Sambons sexuallitet är ovidkommande. 
    Behold, i come as a thief.
  • Anonym (frugan)

Som jag skrev. Ibland känns det spännande, ofta känns det inte kul. Men jag gör det för hans skull. Varför skulle jag inte det? Det är ju inte jag som blir påsatt utan han om ni förstår. Till exempel så vill han ha analsex med mig, men vi har provat en gång och jag kände att nja . vi väntar nog lite med det. Jag kan säga nej ocks alltså.

Nej han är inte bisexuell men gillar att jag har strapon, gillar att suga min "kuk" och att jag kn*llar honom hårt.

Men för det mesta har vi vanligt sex. Han skule vilja ha den här typen av sex oftare, men det blir inte av så ofta, kanske en gång i månaden.

• Anonym (Suck.)
    Anonym (aldrig!) skrev 2015-11-11 20:15:14 följande:

Jag hade INTE fixat ha en man som är konstig på nåt sätt.... jag hade valt att lämna honom då.

Konstig? 2015 vännen. Sköt dig själv och skit i andra.
  • Anonym (Suck.)

Och Ts- vad fantastiskt du är ändå :) Han har ju valt dig och att du accepterar vem han är tycker jag är helt underbart. Kom dock ihåg att inte blanda ihop det med sex. Och ställ bara upp de ggr du själv vill.

• Anonym (frugan)
    Anonym (Suck.) skrev 2015-11-13 00:03:11 följande:

Och Ts- vad fantastiskt du är ändå :) Han har ju valt dig och att du accepterar vem han är tycker jag är helt underbart. Kom dock ihåg att inte blanda ihop det med sex. Och ställ bara upp de ggr du själv vill.

Tack, vad fint att höra. Är ju inget som någon annan vet än jag (och han). Ibland känns det ensamt, önskar man kunde prata med någon om det, men kan ju inte svika förtroendet från honom och börja pladdra med tjejkompisarna precis !
  • Panduro
    Anonym (Suck.) skrev 2015-11-12 23:59:50 följande:

Konstig? 2015 vännen. Sköt dig själv och skit i andra.

Ts frågade ju. Och normalt kan du ju inte påstå att det är.
  • Anonym (Suck.)
    Panduro skrev 2015-11-13 13:16:39 följande:

Ts frågade ju. Och normalt kan du ju inte påstå att det är.

Vad du tycker och inte tycker är normalt kan du hålla för dig själv, och nej, jag ser inte att ts frågade om du tycker att hennes man är konstig. En person med lite respekt för andra hade skrivit "Jag hade INTE fixat ha en man som är TRANSVESTIT.... jag hade valt att lämna honom då."

Rätt stor skillnad.
  • Anonym (Lina)
    Anonym (aldrig!) skrev 2015-11-11 20:15:14 följande:

Ursäkta, konstig på det där sättet? Min bror är transsexuell, han är inte konstig på något sätt! Du borde inte skriva så om andra människor bara för att dom inte är som dig. Det kanske du som är konstig? Tänkt på det??
  • Anonym (Suck.)
    Anonym (frugan) skrev 2015-11-13 12:21:27 följande:

Tack, vad fint att höra. Är ju inget som någon annan vet än jag (och han). Ibland känns det ensamt, önskar man kunde prata med någon om det, men kan ju inte svika förtroendet från honom och börja pladdra med tjejkompisarna precis !

Jag hade skapat en fejkprofil (eller i ditt namn, men fejka om du inte vill outa dig) på qruiser. Skriv i presentationen att din man är transa och att du skulle vilja bolla dina tankar med någon :) Jag skapade en när jag började förstå att jag hade känslor även för tjejer (bi), och fick bolla mina tankar med de underbaraste personerna jag mött. Även många transor där som stått ut med mina nyfikna frågor utan att ta illa upp :) Ett tips bara. Tycker hur som helst att du är grym, din man måste uppskatta dig rejält!
  • Anonym (Suck.)
    Anonym (Lina) skrev 2015-11-13 21:41:53 följande:

Ursäkta, konstig på det där sättet? Min bror är transsexuell, han är inte konstig på något sätt! Du borde inte skriva så om andra människor bara för att dom inte är som dig. Det kanske du som är konstig? Tänkt på det??

Svar på tråden Jag är gift med en transvestit