Jag är gift med en transvestit
just nu håller han på att klä om. Sen ska jag sätta på mig dildon och spänna på honom. Ibland känns det kul och spännande. Ibland känns det som ett jävla tvång. Men vad ska man göra, i nöd och lust ... :-/
Nån fler?
just nu håller han på att klä om. Sen ska jag sätta på mig dildon och spänna på honom. Ibland känns det kul och spännande. Ibland känns det som ett jävla tvång. Men vad ska man göra, i nöd och lust ... :-/
Nån fler?
Finns det något samband mellan transvestiter och önskan att bli påspänd i rumpan? Transvestiter är väl oftast heterosexuella män som gillar att klä sig i kvinnokläder? Tror att du är gift med en transvestit som även råkar gilla en dildo i pastejköket.
Annars tycker jag att man generellt ska vara försiktig med att göra saker sexuellt som man inte trivs med. Och då spelar det ingen roll huruvida partnern är transvestit, hetero-/homosexuell, nekrofil, eller swinger.
Jag hade INTE fixat ha en man som är konstig på nåt sätt.... jag hade valt att lämna honom då.
att vara transa är en sak, att gilla att få en dildo i röven är en annan Det är liksom inte transa=gilla dildo i röven
..vad är det du stör dig på?
Nån fler?
Finns det något samband mellan transvestiter och önskan att bli påspänd i rumpan? Transvestiter är väl oftast heterosexuella män som gillar att klä sig i kvinnokläder? Tror att du är gift med en transvestit som även råkar gilla en dildo i pastejköket.
Annars tycker jag att man generellt ska vara försiktig med att göra saker sexuellt som man inte trivs med. Och då spelar det ingen roll huruvida partnern är transvestit, hetero-/homosexuell, nekrofil, eller swinger.
Nån fler?
Som jag skrev. Ibland känns det spännande, ofta känns det inte kul. Men jag gör det för hans skull. Varför skulle jag inte det? Det är ju inte jag som blir påsatt utan han om ni förstår. Till exempel så vill han ha analsex med mig, men vi har provat en gång och jag kände att nja . vi väntar nog lite med det. Jag kan säga nej ocks alltså.
Nej han är inte bisexuell men gillar att jag har strapon, gillar att suga min "kuk" och att jag kn*llar honom hårt.
Men för det mesta har vi vanligt sex. Han skule vilja ha den här typen av sex oftare, men det blir inte av så ofta, kanske en gång i månaden.
Jag hade INTE fixat ha en man som är konstig på nåt sätt.... jag hade valt att lämna honom då.
Och Ts- vad fantastiskt du är ändå :) Han har ju valt dig och att du accepterar vem han är tycker jag är helt underbart. Kom dock ihåg att inte blanda ihop det med sex. Och ställ bara upp de ggr du själv vill.
Och Ts- vad fantastiskt du är ändå :) Han har ju valt dig och att du accepterar vem han är tycker jag är helt underbart. Kom dock ihåg att inte blanda ihop det med sex. Och ställ bara upp de ggr du själv vill.
Konstig? 2015 vännen. Sköt dig själv och skit i andra.
Ts frågade ju. Och normalt kan du ju inte påstå att det är.
Tack, vad fint att höra. Är ju inget som någon annan vet än jag (och han). Ibland känns det ensamt, önskar man kunde prata med någon om det, men kan ju inte svika förtroendet från honom och börja pladdra med tjejkompisarna precis !
Ursäkta, konstig på det där sättet? Min bror är transsexuell, han är inte konstig på något sätt! Du borde inte skriva så om andra människor bara för att dom inte är som dig. Det kanske du som är konstig? Tänkt på det??