• Rataxes

Detta kommer hända i Sverige med snart!!

Anonym (SvartNatt) skrev 2015-11-15 14:32:27 följande:
    Såhär gör man. Sveriges idiotpolitiker, lyssna och lär!
    www.expressen.se/nyheter/brittiska-jihadister...

Äntligen börjar Europa ta sitt förnuft till fånga.
    Lite skillnad mot Monas telefonlinje...
    Äpple = ignorerad användare.
  • Rataxes
    Världsmedborgare skrev 2015-11-24 08:03:21 följande:
    Hej Pissnisse, man skulle nästa tro att den idioten var du.

Ska vi slå vad om att Sverige kommer att fungera bra även nästa vecka, nästa månad, nästa år?
    Nivån på inläggen från debattören når nya lågvattenmärken. Finner det fullständigt meningslöst att ens försöka nå ner till den nivån och lämnar denne därhän.
    Nej, jag är liberal ingen jävla SD-are.
  • Rataxes
    Flash Gordon skrev 2015-11-25 16:07:33 följande:
    Ja, nu blir ju "Malmö" en bild av kaoset.

Men kaoset kring invandringen ger ju negativa effekter i hela samhället.

När sjukvården inte längre har resurser så gäller det alla - inte bara invandrarna.

När poliser tas från alla polisdistrikt för att flyttas till Skåne så påverkar det hela landet.

Över hela landet tas lokaler över som boenden varför befintliga verksamheter får läggas ned eller flytta.

För att inte tala som att vi har 10000-tals människor som tagit sig in i landet som vi inte ens vet vilka de är, enligt polisens och Migverkets bedömningar.
    Jag tror att det kan mynna ut i ett skatteuppror, sjukvårdens bristande resurser t.ex. Många fler än idag kommer att söka privata alternativ.
    Polisen uppfyller inte längre samhällskontraktet om våldsmonopol kontra beskydd av medborgarna. Fler "Gated Communities" kommer att växa upp.

Det sista är ett stort problem, jag befarar att många kommer att fara väldigt illa, inte bara pga. vinterklimatet utan kommer att utnyttjas i olika sammanhang.
  • Rataxes
    Digestive skrev 2015-11-28 14:20:03 följande:
    Vilka fantastiska försök till smutskastning. Kräks Det får sammanfatta ditt bidrag av halmgubbar den textförvridning som jag konstant, utan ett enda undantag, inlägg efter inlägg, har fått anmärka på.

Vill du debattera mot dina egna tankar och fantasier så får du fortsätta med det ifred. Jag väljer att observera spektaklet som åskådare istället.
Svar på tråden Detta kommer hända i Sverige med snart!!