• Fighter57

    Tatuering hjälp

    Hej! Är ny här så vet inte om jag gör rätt men testar. Nu är det så att jag för en vecka sen tatuerade mig på nästan hela underarmen och en bit på andra sidan av armen. Det ska bli två blommor och en fjäril med svart bakgrund kan man säga. Tatueringen är inte färdig än så just nu är det svarta färdigt och en blomma. Den dagen jag hade gjort den och dagen efter kände jag mig nöjd över den. Men numer för varje dag som går så vill jag bara bli av med den. Jag har velat göra en ny tatuering länge och ville ha på underarmen men nu känns det inte alls bra. Känner mig så dum som tatuerade mig där men jag trodde verkligen inte jag skulle känna så här. Tatueringen i sig är jättefin och det är inte den det är fel på, utan jag känner verkligen att jag inte passar i den. Den känns för stor för mig. Jag jobbar inom vården och måste ju visa armarna jämt men just nu vågar jag inte det för jag vantrivs så, så jag bär mest långärmat just nu. Jag mår så otroligt dåligt över det här, har tappat hungern och kan knappt sova. Är så arg över mig själv för att jag gjorde den. Har dragit det så långt som att lasra bott den. Är det nån som har positiva erfarenheter av det? Ursäkta om detta blir långt. Skulle vilja ha lite tips om hur jag ska göra.

  • Svar på tråden Tatuering hjälp
  • Anonym (H)

    Åh vad ledsen jag blir för din skull :( det brukar bli extremt fula ärr när man lasrar bort stora tatueringar och många vill inte ens göra det för att de anser att det blir fulare med ett stort ärr.

  • Anonym (H)

    Din bästa chans är nog att vänja dig vid den om du inte vill ha ett stort vitt ärr (ser nästan ut som en brännskada när de gör på ett stort område).

  • Fighter57

    Nu har jag gjort färdigt tatueringen men det känns fortfarande inte bra. Den är fin och jättebra gjord men det hjälper inte för känner inte att jag vill ha den eller passar i den. Tänk om man hade vetat innan att man skulle känna så här. Fy tusan! :( har haft kontakt med en del kliniker och dom säger att den förmodligen skulle kunna gå och tas bort men dom kanske säger så för att tjäna pengar. :(

  • Anonym (H)
    Fighter57 skrev 2015-12-17 18:37:51 följande:

    Nu har jag gjort färdigt tatueringen men det känns fortfarande inte bra. Den är fin och jättebra gjord men det hjälper inte för känner inte att jag vill ha den eller passar i den. Tänk om man hade vetat innan att man skulle känna så här. Fy tusan! :( har haft kontakt med en del kliniker och dom säger att den förmodligen skulle kunna gå och tas bort men dom kanske säger så för att tjäna pengar. :(


    Väldigt otrevligt av dig att inte ens svara på mina inlägg när jag försökte hjälpa dig.
  • Anonym (H)

    Den kommer INTE gå bort snyggt med laser. Det dummaste du kunde göra var att göra klart den

  • Fighter57

    Förlåt har råkat missa det.. Inte meningen. Men hur vet du att det inte skulle kunna gå och ta bort? Det verkar ju finnas bra lasrar på dom olika klinikerna.

Svar på tråden Tatuering hjälp