• OstotheLo

Bf 25:e December?

Hej. Är det fler än jag som har bf på juldagen? Hade vart skönt att tjöta ut lite med nån som är lika långt gången. Hur mår ni? Nervösa över förlossningen? Jag tycker tiden bara sniglar sig fram nu :p

• Svar på tråden Bf 25:e December?
  • fiapia01

BF den 26/12.... Jäkligt sugen på att sluta jobba och bara gå hemma och vara gravid:) Och sjukt sugen på att träffa lille bebisen såklart!

• Preggo151220

Jag har slutat jobba och går hemma och väntar och de är fruktansvärt segt, känns som tiden inte går alls:(

• OstotheLo

Jag har vart hemma i en månad nu och är så uttråkad :/ Man känner sig så överflödig på nått sätt. Så hade vart nice att få sin bebis snart så man har någon att "hänga" med :D
    Hur har ni det med fosterrörelser? Min rör sig så himla mycket i magen så det gör riktigt ont ibland.

• Preggo151220

Aha samma här, skit segt man känner sig helt värdelös typ orkar inte göra nåt heller haha. Ja nu börjar de nästan göra lite ont när lillan sparkar mot revbenen och vänder sig där innan men tycker de är mysigt :)

• OstotheLo
    Preggo151220 skrev 2015-11-18 14:28:06 följande:

Aha samma här, skit segt man känner sig helt värdelös typ orkar inte göra nåt heller haha. Ja nu börjar de nästan göra lite ont när lillan sparkar mot revbenen och vänder sig där innan men tycker de är mysigt :)

Detta är mitt fjärde barn men har faktiskt aldrig upplevt så mycket rörelse i magen som nu. Känns skitskumt! Och vet inte riktigt vad det indikerar på :p Ovanligt stark unge kanske!? :p
  • OstotheLo
    fiapia01 skrev 2015-11-18 12:37:14 följande:

BF den 26/12.... Jäkligt sugen på att sluta jobba och bara gå hemma och vara gravid:) Och sjukt sugen på att träffa lille bebisen såklart!

Oj orkar du fortfarande jobba? Det är starkt :)
    Är det första barnet?
  • fiapia01
    OstotheLo skrev 2015-11-18 14:45:26 följande:
    Oj orkar du fortfarande jobba? Det är starkt :)
    Är det första barnet?
    Japp första barnet, jag har ett ganska lugnt kontorsjobb så att det är ok... Men man har ju lite annat än jobbet i tankarna om man säger så:)

Skönt att höra att fler har livliga bebisar i magen. Min lilla ställer sig typ på tvären ibland känns det som... Jag blir nästan lite matt av all aktivitet:)
  • OstotheLo
    fiapia01 skrev 2015-11-18 14:52:01 följande:
    Japp första barnet, jag har ett ganska lugnt kontorsjobb så att det är ok... Men man har ju lite annat än jobbet i tankarna om man säger så:)

Skönt att höra att fler har livliga bebisar i magen. Min lilla ställer sig typ på tvären ibland känns det som... Jag blir nästan lite matt av all aktivitet:)
    Jag jobbar också på kontor men med mycket hög stressnivå så fick gå ner i tid redan i v 26. Sen så slutade jag jobba helt i v 30. Men jag bor i Norge så jag förlorar inga pengar på att vara sjukskriven som tur är.

Ja matt va ordet! Jag sitter och ylar högt ibland när hon rör sig där inne. Känns som att hon ska komma ut genom magen ibland :p Tycker mest det är obehagligt.
  • skruttan55

Här har ni en med BF 26 december. Jag har varit hemma i 1 1/2 månad. Det börjar bli lite långtråkigt, men man får massa tid att vila och mysa med magen ;)

Svar på tråden Bf 25:e December?