Bf 25:e December?
Hej. Är det fler än jag som har bf på juldagen? Hade vart skönt att tjöta ut lite med nån som är lika långt gången. Hur mår ni? Nervösa över förlossningen? Jag tycker tiden bara sniglar sig fram nu :p
Hej. Är det fler än jag som har bf på juldagen? Hade vart skönt att tjöta ut lite med nån som är lika långt gången. Hur mår ni? Nervösa över förlossningen? Jag tycker tiden bara sniglar sig fram nu :p
Jag har bf den 20e dec. Längtar som en tok :)
BF den 26/12.... Jäkligt sugen på att sluta jobba och bara gå hemma och vara gravid:) Och sjukt sugen på att träffa lille bebisen såklart!
Jag har slutat jobba och går hemma och väntar och de är fruktansvärt segt, känns som tiden inte går alls:(
Jag har vart hemma i en månad nu och är så uttråkad :/ Man känner sig så överflödig på nått sätt. Så hade vart nice att få sin bebis snart så man har någon att "hänga" med :D
Hur har ni det med fosterrörelser? Min rör sig så himla mycket i magen så det gör riktigt ont ibland.
Aha samma här, skit segt man känner sig helt värdelös typ orkar inte göra nåt heller haha. Ja nu börjar de nästan göra lite ont när lillan sparkar mot revbenen och vänder sig där innan men tycker de är mysigt :)
Aha samma här, skit segt man känner sig helt värdelös typ orkar inte göra nåt heller haha. Ja nu börjar de nästan göra lite ont när lillan sparkar mot revbenen och vänder sig där innan men tycker de är mysigt :)
BF den 26/12.... Jäkligt sugen på att sluta jobba och bara gå hemma och vara gravid:) Och sjukt sugen på att träffa lille bebisen såklart!
Här har ni en med BF 26 december. Jag har varit hemma i 1 1/2 månad. Det börjar bli lite långtråkigt, men man får massa tid att vila och mysa med magen ;)