Bf 25:e December?
Hej. Är det fler än jag som har bf på juldagen? Hade vart skönt att tjöta ut lite med nån som är lika långt gången. Hur mår ni? Nervösa över förlossningen? Jag tycker tiden bara sniglar sig fram nu :p
Hej. Är det fler än jag som har bf på juldagen? Hade vart skönt att tjöta ut lite med nån som är lika långt gången. Hur mår ni? Nervösa över förlossningen? Jag tycker tiden bara sniglar sig fram nu :p
Jag har också BF 25/12 så hoppar in här :) är mitt andra barn.
Oj det är coolt att du är så positiv trots komplikationer av förra förlossningen :) Min första och andra förlossning var enkla. Men tredje(alltså förra gången) var väldigt obehaglig. Hon fastnade och kom ut helt livlös och blå. Så nu är jag livrädd :(
vi vet att vi väntar en tjej :) Har en kille och två tjejer sen innan :)
Det kommer säkert gå hur bra som helst :) håller tummarna!! Kanske får igångsättning om du är rädd ?
Det kommer säkert gå hur bra som helst :) håller tummarna!! Kanske får igångsättning om du är rädd ?
Hur går det för er alla ? Några känningar? Jag har värkar sen några dagar, var in och registrerade ganska regelbundna värkar igår. Dock inga som öppnar mig utan sk. pinvärkar.
Hur går det för er alla ? Några känningar? Jag har värkar sen några dagar, var in och registrerade ganska regelbundna värkar igår. Dock inga som öppnar mig utan sk. pinvärkar.
Ja, bara att hoppas. Har onda sammandragningar med ca 10 minuters mellanrum hela dygnet. Ibland stoppar det lite. Men vilken busig liten tjej i magen :) hoppas hon vänder tillbaka och ligger stilla. Vad gör dom annars ?
Snart har vi våra små här, gud vad jag längtar :)
Ja, bara att hoppas. Har onda sammandragningar med ca 10 minuters mellanrum hela dygnet. Ibland stoppar det lite. Men vilken busig liten tjej i magen :) hoppas hon vänder tillbaka och ligger stilla. Vad gör dom annars ?
Snart har vi våra små här, gud vad jag längtar :)
Va på sjukhuset idag och kommer bli igångsatt på fredag. Så blir inte så lång väntan trots allt ????
Vad spännande! Ser fram emot en förlossningsberättelse sen :) vår lille pojke kom med dunder och brak imorse klockan 8. 3290 g o 48 cm.
Vad spännande! Ser fram emot en förlossningsberättelse sen :) vår lille pojke kom med dunder och brak imorse klockan 8. 3290 g o 48 cm.
Grattis :) Hur gick förlossningen?
Har bf den 22 och bara väntar och väntar, har mensvär, lite sd/förvärkar men har haft det länge... Dem vill inte bryta ut. Har även lite flytningar, slemproppen gar lossnat 2 gånger men ett tag sen.E själv med bebisen så vill gärna att det startar ihelgen så jag kan ha syskonen nästa vecka.
Grattis ni som fått.. :)