• OstotheLo

Bf 25:e December?

Hej. Är det fler än jag som har bf på juldagen? Hade vart skönt att tjöta ut lite med nån som är lika långt gången. Hur mår ni? Nervösa över förlossningen? Jag tycker tiden bara sniglar sig fram nu :p

• Svar på tråden Bf 25:e December?
  • Preggo151220

Jag ser fram emot förlossningen. Tycker de ska bli hur spännande som helst att se hur ont de verkligen gör!!! :)

• OstotheLo
    skruttan55 skrev 2015-11-18 21:10:11 följande:
    Skönt att du redan vet. En annan har ingen som helst aning ;)
    Det är bättre att inte veta om du frågar mig :p Jag vet ju redan hur ont det gör. Hade helst sluppit :p
  • fiapia01
    OstotheLo skrev 2015-11-18 22:08:30 följande:

Har ni bestämt namn? :)

Nja, vi har några favoriter sen så man väl se vem det är som kommer ut:)

En sak som jag tycker är lite lustig är att folk har ganska mkt synpunkter på namn när man pratar om det. Det är som att de tror att man ber om deras åsikt när man säger vilka namn man funderar kring....
  • flugsvamp

Väntar andra barnet den 25e december :) ser fram emot förlossningen lika mycket som första gången. Snart där :)

• OstotheLo
    fiapia01 skrev 2015-11-19 15:31:09 följande:
    Nja, vi har några favoriter sen så man väl se vem det är som kommer ut:)

En sak som jag tycker är lite lustig är att folk har ganska mkt synpunkter på namn när man pratar om det. Det är som att de tror att man ber om deras åsikt när man säger vilka namn man funderar kring....
    Jag håller med! Jag hade ett namnförslag rätt tidigt i graviditeten och fick då höra"nää ska du verkligen ta det namnet. Va ju inte fint" och då blir man jätteledsen såklart :/ Så efter det har jag inte avslöjat några namnförslag. Vi har inte bestämt helt hundra än ändå :) men vi vet ju att det är en tjej så blir ju lite enklare.

Är det någon som kör på mogningsakupunktur förresten? :) Jag var på min tredje idag och känner verkligen hur det jobbar i kroppen
  • OstotheLo
    flugsvamp skrev 2015-11-19 16:42:12 följande:

Väntar andra barnet den 25e december :) ser fram emot förlossningen lika mycket som första gången. Snart där :)

Va spännande! Hur var förra förlossningen? :)
  • flugsvamp

Det var riktigt kul, är så otroligt taggad denna gång också. Bara o gå in med positiv inställning så blir det bra :) förra förlossningen var okej förutom att jag gick sönder mycket och svanskotan small av, annars det absolut häftigaste jag gjort :)

Vet ni om ni väntar tjejer eller killar ? :) våran ska vara en pojke, har en flicka innan !

• OstotheLo
    flugsvamp skrev 2015-11-20 15:38:41 följande:

Det var riktigt kul, är så otroligt taggad denna gång också. Bara o gå in med positiv inställning så blir det bra :) förra förlossningen var okej förutom att jag gick sönder mycket och svanskotan small av, annars det absolut häftigaste jag gjort :)

Vet ni om ni väntar tjejer eller killar ? :) våran ska vara en pojke, har en flicka innan !

Oj det är coolt att du är så positiv trots komplikationer av förra förlossningen :) Min första och andra förlossning var enkla. Men tredje(alltså förra gången) var väldigt obehaglig. Hon fastnade och kom ut helt livlös och blå. Så nu är jag livrädd :(
    vi vet att vi väntar en tjej :) Har en kille och två tjejer sen innan :)
Svar på tråden Bf 25:e December?